Sales Support Administrator till Brightstar
Brightby AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brightby AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Drivs du av att arbeta i en administrativ roll med ett brett kontaktnät? Vill du arbeta nära affären i en internationell organisation beläget i nya, moderna lokaler? Då kanske du är personen vi söker!
Brightstar är världens största distributör inom trådlös kommunikation och ledande inom innovation och kundanpassade tjänster för telekombranschen. Vi strävar vi efter att vara den bästa partnern för mobilbranschens leverantörer, operatörer och återförsäljare. Vi är experterna inom trådlösa kommunikationsprodukter och tjänster. I Norden är vi 200 anställda med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum och omsätter 4,5 miljarder kronor till 1500 aktiva kunder. Huvudkontoret ligger i nyrenoverade moderna lokaler i Kista med dotterbolag i Norge, Danmark och Finland. Läs mer på
www.brightstar.comBrightby söker för Brightstars räkning en Sales Support Administrator på heltid till kontoret i Kista. Du kommer arbeta som konsult på Brightby och vara uthyrd till Brightstar. För rätt person kommer det finnas möjlighet att bli tillsvidareanställd av Brightstar efter sex månaders konsultuppdrag.
Du blir ansvarig för att administrationen kring produkterna registreras, dokumenteras och arkiveras enligt bolagets regelverk. Du kommer ha en bred kontaktyta med ett nära samarbete med främst ekonomi-, försäljnings- och produktavdelningen samt leverantörer och kunder i norden. Du rapporterar till en av affärsområdescheferna.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Administration och arkivering av leverantörs- och kundaffärer
• Administration av leverantörsfordringar
Publiceringsdatum2016-05-31ProfilVi söker dig som har ett par års erfarenhet av en administrativ roll. Du driver självständigt ditt arbete framåt och är analytisk och noggrann. Du trivs med att arbeta i en internationell miljö med många sociala kontakter. Du har goda kunskaper i svenska och engelska (skriftligt och muntligt). Då tjänsten innebär mycket arbete i Excel ser vi att du har goda kunskaper och tidigare erfarenhet av att hantera Excel. Det är meriterande om du läst ekonomi på gymnasiet och/eller arbetat med bokföring.
Så ansöker duI denna konsultrekrytering samarbetar Brightstar med Brightby. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta konsultchef Iren Sayar på telefon 070-413 99 97 eller
iren.sayar@brightby.seDu söker tjänsten via länken nedan:
http://karriarportal.brightby.seVi ser fram emot att läsa din ansökan!
Brightby är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat inom ekonomi och finans och ingår i samma koncern som konsultföretaget Meritmind. Vi erbjuder våra medarbetare mentorskaps- och utbildningsprogram utöver spännande rekryteringar och konsultuppdrag. Vi hoppas att du har viljan och förmågan att bli en av Sveriges bästa ekonomikonsulter och söker din nästa utmaning hos oss.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
FöretagBRIGHTBY AB
AdressBRIGHTBY AB
BOX 17007
10462 STOCKHOLM
KontorsadressMAGNUS LADULÅSGATAN 63B
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-12001400
Jobbnummer 2879825
Observera att sista ansökningsdag har passerat.