Sales Support

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2015-06-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sales Support" (publicerad 2015-07-08) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-06-10

Företaget
Brightstar är världens största distributör inom trådlös kommunikation och ledande inom innovation och kundanpassade logistiktjänster för telekombranschen. Vi strävar vi efter att vara den bästa partnern för mobilbranschens leverantörer, operatörer och återförsäljare. Vi är experterna inom trådlösa kommunikationsprodukter och tjänster. Brightstar sysselsätter över 1200 personer runt om i Europa, med verksamhet i Baltikum, Danmark, Finland, Norge, Spanien, Sverige, Portugal och Storbritannien. I Norden är vi 200 anställda och omsätter 5 miljarder kronor till 1 000 aktiva kunder. Huvudkontoret ligger i Kista med dotterbolag i Norge, Danmark och Finland. Läs mer på www.brightstar-2020.se

Dina arbetsuppgifter
Du arbetar nära en av företagets Key Account Managers och tillsammans utgör ni ett team som ansvarar för företagets nyckelkunder. Du ser till att säkra leveransen och bidrar till kundnöjdheten och stöttar din Key Account Manager likväl som dina kollegor. Du arbetar administrativt, koordinerande och självständigt och du är en aktiv och mycket kompetent användare av företagets affärsystem JDE. Exempel på arbetsuppgifter är orderregistrering, ärendehantering samt vara ett stöd åt Key Account Manager vid kundbesök. Rollen innebär på sikt att du ska bli Super User i företagets affärssystem JDE.

Kvalifikationer
Utbildning: Du har minst gymnasiekompetens.
Erfarenhet: Vi söker dig som har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet av att jobba med Sales Support. Vi vill att du har erfarenhet från telekombranschen samt har haft rollen som IT-stöd.
Meriterande: Det är mycket meriterande om du tidigare har varit Super User för ett affärssystem.
Övriga krav (språk/programvaror): Du utrycker dig mycket väl i tal och skriv både svenska och engelska.

Vi söker dig som gillar affärer och har ett brinnande intresse för försäljning. Du är dessutom resultatorienterad och är bra på att driva ditt arbete framåt. För att trivas i roll bör du även vara organiserad, flexibel, ha ett stort IT intresse samt gilla att möta nya människor.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Plats: Stockholm, Kista.
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2332674

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: