Sales Service Coordinator till internationellt bolag sökes!
Aditro Logistics Staffing AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sales Service Coordinator till internationellt bolag sökes!" (publicerad 2016-09-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-06-27Om företagetGenom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
ArbetsuppgifterVill du arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter i en internationell miljö? Vi söker just nu en Sales Service Coordinator till vår kund i Göteborg. Du kommer att fungera som ett administrativt stöd till företagets internationella säljteam samt ha rollen som spindeln i nätet vilket innefattar mycket kund- och leverantörskontakt. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat ansvar för uppföljning av kontrakt, fakturering och statusuppdatering till kunder, boka transporter samt andra administrativa uppgifter.
Du kommer vara anställd av oss på Aditro Logistics Staffing AB och uthyrd till kunden. För rätt person finns även möjlighet till eventuell överrekrytering. Uppstart är så snart som möjligt, men vi har självklart förståelse för eventuell uppsägningstid. Uppdraget är på heltid.
ProfilVi söker dig som har tidigare erfarenheter inom logistik och transport, kontraktadministration, fakturering samt av att arbeta med remburser. Du bör även ha kunskaper inom tull och export, god datorvana samt tala flytande svenska och engelska.
Vidare som person vill vi att du är flexibel, ansvarfull och kan hantera stressiga situationer. Du arbetar på ett organiserat och självständigt sätt och har ett öga för siffror. Att du som person präglas av affärsmässighet och motiveras av att hantera kund- och leverantörsrelationen på bästa sätt ser vi som en självklarhet.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 326
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Skyvell
Sofia.skyvell@aditrologistics.comFöretagAditro Logistics Staffing AB
AdressAditro Logistics Staffing AB
Box 14001
40020 Göteborg
KontorsadressBox 14001, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2925677
Observera att sista ansökningsdag har passerat.