Sales Operation Teammedarbetare

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Har du en högre utbildning inom ekonomi/supply chain, är serviceinriktad och effektiv i ditt arbetssätt? Adecco Office & HR har ett uppdrag på Mondelez International i Upplands Väsby med start omgående. Uppdraget är på sex månader men för rätt person kan det går över till en fast tjänst hos kunden.

Hur ser din arbetsdag ut?

Försäljningsavdelningen söker en medarbetare till Sales Operation Team med placering i Upplands Väsby.

Arbetsuppgifterna är säljadministrativa och vi arbetar nära tillsammans och stöttar både våra kundteam och vår fältsäljkår. Arbetet innebär både intern kommunikation och till viss del även extern kontakt med våra kunder, främst i faktura frågor.

Våra huvudarbetsuppgifter är hantering, underhåll och registrering av:

• våra kunders rabattavtal och rabattfakturor i SAP
• våra nyhets, pris/rabatt offerter till våra kunder
• vår prislista i SAP
• vårt säljsystem-Saturn
• vår nyhetsinfo till våra kunder

Arbetet innebär därmed till stor del underhåll av masterdata i olika områden och system. Vi ansvarar också för att göra i beställningar i EBP i de områden som tillhör kundteamen/fältsälj.

Vem trivs här?

Du som har:

• Mycket god administrativ förmåga med noggrannhet som stark egenskap och med fallenhet för siffror.
• Mycket driftig, flexibel, utåtriktad och självgående som tycker om att ta egna initiativ och lösa problem, samtidigt tycka om och kunna arbeta i en grupp som arbetar tätt tillsammans.
• Mycket god datavana och helt behärska Ms Office paketet med extra tyngdpunkt på Excel, SAP erfarenhet är ett plus
• Erfarenhet från ekonomiarbete och dagligvaruhandeln är ett stort plus
• Flytande engelska (tal och skrift)
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/supply chain
• En god förståelse för flöden, system, processer och ha ett väl utvecklat sinne för problemlösning.

Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult och arbetar på uppdrag hos vår kund i Upplands Väsby. Uppdraget ska tillsättas omgåendel och är på 6 månader, men eventuell möjlighet till förlängning eller anställning hos kunden finns. Tjänsten är på heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. 

 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

 Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-03-12

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-19
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Buhre 08-598 986 06

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2202121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: