Sales operation administrator till Goodyear

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-09-02

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Goodyear. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Goodyear är ett av världens största däckföretag med ca 65,000 anställda och har produktion på 47 platser i 22 länder runt om i världen. Goodyear Nordic marknadsför framgångsrikt och säljer däck i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. I dagsläget finns 130 anställda medarbetare i Norden.
I detta team jobbar du med säljadministration på Goodyear commercial tyres i en internationell miljö i centrala Stockholm. För mer information om Goodyears historia, arbete och vision besök: https://corporate.goodyear.com/us/en.html


Dina arbetsuppgifter
Som sales operation administrator har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan säljkåren, kunder och affärssystemet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att inhämta information kopplad till affären från företagskunder och därefter räkna, sammanställa och ta fram rapporter. Exempel på information som behöver bearbetas är försäljning, fleetstatusrapporter, försäljningsuppskattning och bonusar. Rapporterna utvinns i affärssystemet SAP och sker on-demand, vecko, kvartals och månadsvis. I rollen kommer du också få skapa och distribuera uppföljningsfiler till försäljningsledningen, årlig uppladdning av mål och genomföra möten med försäljningsledningen. Även andra supporterande uppgifter ingår i rollen såsom att agera stöd för fakturfrågor, revisionsstöd för servicenätverk och CRM-stöd, där du är ansvarig för att hantera regionala kontakter och träna/informera försäljning. Vid behov agerar du som backup för andra enheter.

• Inhämta information och därefter räkna, sammanställa och ta fram rapporter
• Skapa och distribuera uppföljningsfiler till försäljningsledningen, årlig uppladdning av mål och genomföra möten med försäljningsledningen
• Agera stöd för fakturfrågor, revisionsstöd och CRM-stöd

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Viss erfarenhet av administration
• Kunskaper i Excel
• Kunskaper i SAP är meriterande

I denna roll är det viktigt att vara bekväm med att agera spindeln i nätet och ha många kontaktytor dagligen. Då arbetet till stor del innebär bearbetning av siffror som ligger till grund för affärskritiska siffror ser vi att du är en person som har känsla för vad det innebär att arbeta noggrant och kvalitetsmedvetet. På Goodyear uppskattas driv och engagemang, för att lyckas i rollen behöver du kunna ta ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och göra ditt yttersta för att leverera ett gott resultat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, Stockholm, Goodyear

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anja Jablanovic
anja.jablanovic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6943916

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: