Sales Operation Administrator / Säljsupport / Säljadministratör

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-04-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sales Operation Administrator / Säljsupport / Säljadministratör" (publicerad 2019-05-28) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-04-09

Företaget
Goodyear Dunlop Tires Nordic är ett amerikanskt dotterbolag som marknadsför och säljer däck på den nordiska och baltiska marknaden. Vid det nordiska huvudkontoret i Stockholm arbetar ca 60 personer. Resterande personal arbetar med försäljning på fältet i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, experimentlusta och öppenhet. Arbetsplatsen passar arbetssökande som letar efter en utmaning utöver det vanliga i en dynamisk och utvecklande miljö. Det moderna kontoret är beläget centralt på Södermalm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Sales Operation Administrator ansvarar du huvudsakligen för att hantera avtal, kundrabatter, rapporter och statistik kopplat till sälj samt den lokala marknadens C4C. Du agerar säljteamets kontakt gällande avtalsgodkännande, övervakning ochgenomförandet samt de villkor som är kopplade till avtalet. Vidare ansvarar du även för att beräkna samt kommunicera ut de rabatterna samt bonusar kunderna har tillgodo. Du tillgodoser företaget, den lokala marknaden samt teamet med rapporter från sälj där du även presenterar intressanta analyser. Slutligen agerar du spindeln i nätet internt där du har kontakt med Sales Force, Consumer team och Regional C4C team samt externt där du blir den främsta kontakten gentemot mot kund gällande avtal och bonusar.


Kvalifikationer
• Avslutad universitetsutbildning inom ex. Supply Chain, Finans eller Marknadsföring
• Goda kunskaper i Excel och SAP
• Flytande i svenska och engelska
• Meriterande med kunskap övrigt nordiskt språk utöver svenskan
• Meriterade med erfarenhet från liknande roll

För att trivas i rollen ser vi att du arbetar proaktivt och ser förbättringsmöjligheter. Du är förändringsbenägen och drivs av att hitta möjligheter till effektivisering och förbättring. Rollen kommer kräva att du är kommunikativ och relationsbyggande i de kontakter du har med interna parter i form av andra avdelningar samt externt mot kund där du representerar Goodyear. Vidare drivs du av att lösa problem och tillsammans med ditt teamarbete för att leverera god service samt att befinna dig i en organisation som en dag aldrig är den andra lik.

Övrig information:

• Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Goodyear.

Start: Omgående
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: säljstöd, säljsupport, administration, försäljning, däck, avtal, offert, support, sälj, SAP, Excel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hannah Larsson hannah.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4721359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: