Sales & Customer Service Agent
iDeal Of Sweden / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iDeal Of Sweden i Norrköping,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du vara med i ett av Sveriges snabbast växande bolag?
iDeal of Sweden är ett globalt och snabbt växande mode- och livsstilsmärke med HQ i Norrköping. Vi har lokalkontor i Stockholm och fyra andra länder runt om i världen. Vi letar alltid efter begåvade människor som vill växa tillsammans med oss. iDeal of Sweden är ett entreprenöriellt företag och söker dig som också är det.
iDeal of Sweden har haft en mycket snabb tillväxt, och har blommat upp som ett av de snabbast växande bolagen i Sverige. Grunden till detta är en stark entreprenöriell kultur som präglas av ett tydligt ledarskap med fokus på gemenskap, tillväxt och resultat. I takt med att bolaget växer, så behöver vi nya talanger som kan stötta på den fortsatta resan. Vi har blivit prisade som Swedish design export of the year, årets företagare i Sverige och årets unga VD. Vi utökar ständigt vår verksamhet i nya länder. Vi är ett ungt företag som växer snabbt vilket ställer höga krav på dig samt stort eget ansvar.
Vi ger dig möjlighet att få vara med i ett expansivt bolag och chansen att ta ägandeskap och inflytande. iDeal of Sweden är ett bolag för att utforska din potential och skjuta fram gränserna för vad som är möjligt. Företaget letar efter människor som vill växa, tänka, drömma och skapa. Vi söker hard workers, ledare och visionärer.
Vi söker nu en kundtjänst medarbetare med goda kunskaper i svenska och engelska. Flera språk är meriterande. I rollen ingår kundtjänst mot såväl svenska som internationella kunder. Tjänsten innebär mycket ansvar då du även kommer att arbeta mycket administrativt med vår e-handel tillsammans med övriga i teamet. Främsta ansvarsområde är service mot våra egna e-handelskunder & marketplaces.
Du som söker bör vara energisk, serviceinriktad, ansvarstagande, strukturerad, och flexibel. Du är en stresstålig person som klarar av när det är riktigt mycket att göra. Du har en lagspelaranda samtidigt som du levererar i ditt självständiga arbete, behåller en professionell inställning och följer instruktioner och rutiner noggrant. Trots det är du inte främmande till att ta egna initiativ och ser det som en självklarhet att finna lösningar själv. I övrigt krävs mycket goda datorkunskaper.
Du kommer att utgå från våra nyrenoverade lokaler på bästa adress i Norrköping.
Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i ett företag som växer snabbt och där personalsammanhållningen är mycket god. För rätt person finns goda möjligheter till inflytande över arbetssätt, utveckling av arbetsuppgifterna och att växa inom bolaget.
Ta chansen att söka till ett av Sverige snabbast växande bolag!
Mer om tjänsten:
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila till
career@idealofsweden.com?
Ordinarie arbetstider: 08.00-17.00
Rollbeskrivning:
- Kundtjänst mot våra B2C e-handelskunder
- Övriga administrativa uppgifter
- Live chatt, ärenden via Zendesk, Social media-bevakning
- Returhantering
Vi ser att du har:?
- Minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet.
- Goda kunskaper i Office-paketet.
- Mycket god datorvana.
- God organisationsförmåga.
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Övrig information:
Tjänsten: Heltid
Tillträde: Efter överenskommelse
Lön: Efter överenskommelse
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2018-09-05ErsättningEfter överenskommelse
iDeal erbjuder många förmåner för sina medarbetare, där de flesta handlar om trivseln på arbetsplats
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagiDeal of Sweden
AdressiDeal of Sweden
Drottninggatan 26
60224 Norrköping
KontorsadressDrottninggatan 26
Jobbnummer 4331105
Observera att sista ansökningsdag har passerat.