Sales Manager
Mybw Office Management Document Solution AB / Chefsjobb / Stockholm
2021-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sales Manager" (publicerad 2021-12-29) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm,
Solna,
Linköping,
Göteborg,
Kramfors eller i
hela Sverige Brinner du för ledarskap och försäljning och ser det som ditt primära ansvar att ge dina säljare rätt förutsättningar för att göra affärer? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Vi på Office Management är övertygade om att ett framgångsrikt företag börjar med välmående medarbetare; mänskliga möten är avgörande för en dynamisk arbetsplats som främjar idéer - och framgång. Därför söker vi nu en erfaren Sales Manager som kan vara med på vår resa framåt!
Publiceringsdatum2021-12-06Dina arbetsuppgifterSom Sales Manager hos oss är du ansvarig för att dina säljare trivs, utvecklas och att kunderna är nöjda. Du ansvarar också för att ditt team fungerar bra tillsammans med övriga avdelningar och att lönsamheten inom Facility Management är i linje med uppsatta mål. I denna roll ansvarar och leder du det dagliga arbetet och är ytterst ansvarig för prestation och utfall mot uppsatta KPI:er. Vidare ska du engagera dig för att nå organisationens övergripande mål. I rollen ingår även ansvar över att O.M:s värderingar, policyer och regelverk efterlevs.
I arbetsuppgifterna ingår även:
• Resultat- och personalansvar
• Motivera och coacha medarbetarna
• Hjälpa teamet i ärenden och kundutveckling
• Rekrytering
• Introduktion/utbildning för nyanställda
• Sambesök med säljarna
O.M erbjuder
• Fast lön
• Tjänstebil
• Attraktivt bonussystem baserat på teamets försäljning
• Säljresor, kickoffer och en mängd övriga events
• Både interna och externa ledarskapsutbildningar
• Centralt belägna kontor fyllda med drivna och positiva kollegor
• Great Place To Work-certifierad arbetsplats 2020 och 2021
• Rikslunchkort & förmånsportalen Benify
Vi söker dig som...
Gillar att motivera andra till framgång och vill utvecklas tillsammans med teamet. Vidare är du lyhörd och en duktig relationsbyggare som medarbetarna får förtroende för. Du har ett högt engagemang och driv där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda.
Andra kvalifikationer:
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med team och teamutveckling. Det är fördelaktigt med erfarenhet av nykundsteam.
• Har en framgångsrik bakgrund inom B2B-försäljning inom relaterade branscher
• Minst 3 års erfarenhet från personalhantering
• Tjänsten kräver körkort
Om företagetOffice Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.
www.officemanagement.se (
http://www.officemanagement.se/)Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Kista
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Vincent Jägard, Sales Director på 010 858 51 21.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Kontakt Sara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.se Jobbnummer 6151852
Observera att sista ansökningsdag har passerat.