Sales Coordinator Till Ioffice Business Center!

A Hub AB / Säljarjobb / Stockholm
2022-01-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sales Coordinator Till Ioffice Business Center!" (publicerad 2022-01-21) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Synen på kontorets roll har verkligen förändrats de senaste åren - där allt fler jobbar hemifrån i hög grad, samtidigt som många längtar tillbaka till kontoret och kollegorna. Ledordet framöver för många är flexibilitet - något som ligger helt rätt i tiden för den snabbt växande trenden "coworking". Det senaste decenniet har coworking varit på snabb uppgång och utgjorde förra året omkring fem procent av den totala kontorsytan i Stockholm, och det kommer inte stanna där!

IOFFICE Business Center är ett snabbväxande coworking-företag som erbjuder kontor- och konferenslösningar i attraktiva lokaler på Kungsgatan 37, Kungsgatan 60, Kungsgatan 64 och Vasagatan 10 i Stockholm. De skapar gemenskap, relationer och en fungerande vardag för sina kunder. Läs mer om iOffice här. (https://ioffice.se/)

OM TJÄNSTEN

Som Sales Coordinator på IOFFICE Business Center är du en del av ett mindre säljteam som ansvarar för försäljning av kontorsplatser. Du är den främsta kontakten mot kunder som vill hyra in sig på en yta/arbetsplats där du lyssnar till kundens behov, arrangerar visningar, skapar offerter, uppföljningssamtal och ser till att affärer går lås.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Arbeta med inkommande leads; från visning till faktisk offert.
• Säkerställa en långsiktig kontakt och dialog med kunder med uppföljningssamtal och förlängning av kontrakt

VI SÖKER DIG SOM

• Relevant arbetsliverfarenhet inom exempelvis försäljning, service eller liknande.
• Van att arbeta med telefonen som främsta arbetsverktyg.
• Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.
• Har förmågan att inge stort förtroende i kunddialoger.
• Kan förstå kunders behov, rådge lösningar och snabbt ta action.

SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR:

Problemlösande. Kan lyssna in de utmaningar som finns och arbeta lösningsorienterat mot uppkomna problem.

Självgående. Du arbetar effektivt mot uppsatta mål och deadlines och tar stöd där det behövs.

Orädd. Att ställas inför nya situationer är inget du räds, likaså är du bekväm med att skapa nya relationer både internt och externt.

En hög energinivå. Du ger mycket mer än du tar helt enkelt.

Låter det intressant? Kul! Då ser vi framemot din ansökan.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider
Plats: Stockholm
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. iOffice önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub (https://www.a-hub.se/).

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-01-07

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
A Hub AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656)

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
Jessica Qvennerstedt
jessica@a-hub.se
0729996200

Jobbnummer
6231759

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: