Sales Coordinator till GSK - Adecco Sweden AB - Administratörsjobb i Stockholm
Sales Coordinator till GSK
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2018-05-07

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm

Är du prestigelös, flexibel och gillar ordning och reda? Är du van att ha många kontaktytor? Då kan detta var rätt tjänst för dig på hälso- och läkemedelsföretaget GSK

Publiceringsdatum
2018-05-07

Om företaget
GSK är ett forskningsbaserat hälso- och läkemedelsföretag, som utvecklar och tillverkar produkter inom tre huvudsakliga områden: läkemedel, vacciner och egenvårdsprodukter. Vår verksamhet finns i mer än 150 länder och består av ett nätverk av 87 produktionsanläggningar samt stora forskningscentra i Storbritannien, USA, Belgien och Kina. Vår mission är att bidra till att människor kan vara mer aktiva, må bättre och leva längre.

Den svenska organisation med kontor i Solna består av två avdelningar, Pharma och Consumer och vi söker nu till Consumer en driven och självgående marknadsassistent. Exempel på våra produkter är Alvedon, Otrivin, Sensodyne, Voltaren och Nicotinell.

Om tjänsten
Rollen som Sales Coordinator är omväxlande och du kommer att hantera många olika arbetsuppgifter och projekt samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att kunna prioritera. Det är en administrativ supportfunktion där du får agera "spindeln i nätet", samt arbeta mot både kortare och längre deadlines.

I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära
Att supporta system och processer i vissa av våra system. Tjänsten är till stor del administrativ men vi tror att du har ett intresse för kommunikation, webb, sociala medier och den digitala utvecklingen.

Du bedriver ditt arbete till stor del självständigt och har möjlighet att forma rollen eftersom den är ny hos oss. Det förutsätter att du är initiativrik, effektiv, kreativ, noggrann, tar stort ansvar för ditt arbete och har förmåga att driva ditt arbete framåt.
Om dig
Vi söker dig som har minst 5 års arbetslivserfarenhet av en liknande roll i en internationell miljö. Du har kanske tidigare arbetat med kommunikation och marknadsföring i digitala kanaler och sociala medier.

Du uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du hjälpsam, brinner för att ge god service, självgående och kan både planera, genomföra och slutföra dina arbetsuppgifter. Det är viktigt att du kan agera väl i grupp då du kommer ha ett nära samarbete med avdelningen och många kontaktytor. Det är även viktigt att du kan identifiera möjligheter och förstå helheten av ditt arbete.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Sales Coordinator är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos GSK.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Eva Holmen via 08 -598 981 97

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Sales Coordinator, sälj och marknadsassistent, säljkoordinator, marknadskoordinator, hälso- och läkemedelsföretag, Solna, SAP, GSK, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva Holmen 08-598 981 97

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4127880


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: