Sales Coordinator / Säljkoordinator till Endress + Hauser
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-02-26FöretagetEndress + Hauser AB är en världsledande leverantör av mätinstrument, service och lösningar inom industriell processteknik. Företaget ingår i en familjeägd, internationell koncern. I Sverige finns totalt 40 medarbetare på huvudkontoret i Solna och övriga kontor i Malmö, Sundsvall och Göteborg. Du kommer att sitta på huvudkontoret i Solna, Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som säljkoordinator tillhör du ett team om fem personer. Du arbetar med delar av säljprocessen med fokus på orderhanteringen där du ansvarar för ordermottagning till leverans och fakturering. Du arbetar med att ta emot och registrera ordrar och beställningar från företagets säljare eller direkt från företagets kunder. I rollen har du dagligen kontakt med företagets säljare, fabriker och kunder via telefon och mail där kommunikationen sker på svenska och engelska.
Inledningsvis får du en gedigen introduktion för att få rätt förutsättningar för att få rätt förutsättningar att komma in i rollen.
Kvalifikationer• 1-3 års erfarenhet av administrativ, koordinerande och/eller kundtjänst roll
• Tidigare erfarenhet av att arbete processorienterat är meriterande
• God datorvana, systemvana är meriterande
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
För att trivas i rollen och hos Endress + Hauser är du social och utåtgående som person. Då du har flera kontaktytor både internt och externt trivs du i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vidare är du noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och har en god planeringsförmåga. Dessutom är du nyfiken som person och motiveras av att utvecklas och bli bättre i din roll och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: säljkoordinator, koordinator, orderhantering, order, leveranser, rekrytering, heltid, administration, processteknik, endress + hauser
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5118316
Observera att sista ansökningsdag har passerat.