Sales Coordinator
Professionals Nord Rekrytering AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Är du en ambitiös och strukturerad person som trivs med en flexibel och varierad vardag? Vi söker efter dig som vill vara en stöttande funktion till säljavdelningen hos vår kund med inslag av IT-administration och konferens. Vår kund arbetar med godsaker så vi kan garantera en söt arbetsplats!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med kund en Sales Coordinator. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos kunden under 3 månader. Tjänsten är ett vikariat med chans till förlängning förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till
info@pn.seDu erbjuds
* En varierad och flexibel roll där du får möjlighet att vara en avgörande funktion för flera delar av organisationen.
* En härlig företagskultur där dina kompetenser och erfarenheter tas tillvara på.
* Möjlighet att lägga struktur för ditt egna arbete och driva det framåt.
Publiceringsdatum2023-11-27Dina arbetsuppgifterI rollen som Sales Coordinator är ingen dag den andra lik! Du kommer bland annat upprätthålla aktuell information i systemen (artikelvård) och säkerställa att rätt funktioner får tillgång till rätt data. Du kommer även arbeta tvärfunktionellt med säljkåren och agera daglig support i allt från enklare IT-ärenden men också ekonomisk administration. Säljorganisationen arrangerar och är med på flertalet möten och konferenser där du som säljkoordinator ansvarar för bokningar, resor, logi och koordinering. Exempel på arbetsuppgifter:
* Registrera och hantera order, besök och uppföljning samt hantera statistisk och data i excel-miljö.
* Agera teknisk support för våra IT-system som handlar om att koordinera utskick av underlag, såsom säljfoldrar, till säljkår.
* Administration av utbetalningar, onboardingprogram, resor, konferenser mm.
Vi söker dig som
* Avslutad gymnasial utbildning
* Erfarenhet från administrativa och koordinerande roller
* Goda kunskaper i officepaketet och specifikt Word och Excel
* Flytande i tal och skrift i både svenska och engelska
* B-körkort
Vi ser det som meriterande om du innehar en eftergymnasial utbildning samt om du har erfarenhet från FMCG.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Därför tror vi att du är en fena på administration och har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du kommer att vara en viktig del av teamet och ha många kontaktytor, vilket är varför vi ser att du trivs i en koordinerande roll där du får vara spindeln i nätet. Vidare söker vi dig med stort driv, noggrannhet och initiativförmåga som tycker om samt har förmåga att hantera flera projekt och deadlines samtidigt.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid, 3 mån
STAD: Stockholm, Solna
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren
#koordinator #administration #sälj #konferens
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@pn.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399),
https://pn.se/ Kontakt Konsultchef
Filippa Furugren
Jobbnummer 8290164
Observera att sista ansökningsdag har passerat.