Sales Coach till Bonnier Publications

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Östersund
2019-01-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sales Coach till Bonnier Publications" (publicerad 2019-01-21) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Östersund, Ragunda, Ånge, Örnsköldsvik, Nordmaling eller i hela Sverige

Vår fantastiska Sales Coach har nu valt att testa på nya utmaningar, vi behöver därför DIG som känner att du är rätt person att ta över detta roliga jobb!

Som Sales Coach på Bonnier Publications ansvarar du för att coacha, utbilda och stödja säljare i deras utveckling inom Sales.

Din insats är superviktig och ska bidra till en lönsam och effektiv produktionsplats. Det ställs därför höga krav på en god förmåga att sätta sig in i olika situationer och se vad som behöver göras i närtid och på lång sikt.

Det är nödvändigt att du vet vad som är viktigt i uppdraget, du ska veta vilka KPI:er du behöver fokusera på och kunna arbeta med dina medarbetare för att nå dit. Du är en person med mycket energi som trivs med och ser positivt på att utveckla dina medarbetare och ge dem de allra bästa förutsättningarna för att lyckas nå sina mål. Det är alltså väldigt viktigt att du drivs av att uppnå resultat och att du brinner för att göra det via andra.

Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat av:

• Att ansvara för att dina kollegor når uppsatta mål inom uppdraget
• Kontinuerligt arbeta för att driva och utveckla försäljningen på uppdraget
• Att stödja och följa upp säljarnas försäljningsresultat genom coachning, medlyssning och målstyrning
* Viss kontakt med uppdragsgivare samt rapportering

Vi ser att du har:

• Gymnasiekompetens med minst godkänt i sve, eng och matte A.
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av service/försäljning med dokumenterat goda resultat
• Goda språkkunskaper, såväl engelska som svenska, både skriftliga och muntliga
• Goda kunskaper i MS Office

För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du är en person som kan arbeta kommunikativt och pedagogiskt. Du är även en kreativ person med mycket idéer som gillar att nå resultat samt har förmågan att arbeta självständigt.

Det är även viktigt i denna roll att du är strukturerad och noggrann och att du kan hantera att arbeta både med siffror och med människor.

Om du har någon tidigare erfarenhet av coaching eller relevant utbildning inom tex försäljning är detta är stort PLUS.



OM WEBHELP NORDIC

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Norrköping, Östersund, Ånge och Umeå.

Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.


Region
Östersund

Arbetstid / Varaktighet
Heltid med 6 månaders provanställning.

Tillträde
Snarast enligt överenskommelse


Lön / Förmåner
Enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Mån-fre 8-17 6 månaders provanställning, därefter en tillsvidaretjänst

Publiceringsdatum
2019-01-16

Ersättning
Enligt överenskommelse
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Paulsson maja.paulsson@nordic.webhelp.com

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Armégränd 5
83132 Östersund

Kontorsadress
Armégränd 5

Jobbnummer
4558313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: