Sales Assistant till Optiware

Codeq AB / Kontorsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Codeq AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

OPTIWARE har utvecklat och levererat system för effektivt utnyttjande av industrianläggningar i mer än 25 år. Baserat på omfattande erfarenhet och utveckling i nära samarbete med våra kunder, har API PRO Underhållssystem och AXXOS OEE ett starkt fokus på effektivitet och tillförlitlighet för att våra kunder ska få ut det mesta av sin investering i produktionsutrustning. Med våra systemlösningar och erfarenheter stöder vi våra kunder i övergången till Industri 4.0.

Optiware har huvudkontor i Köpenhamn. Företagskoncernen har mer än 1 000 kunder på en global marknad och lokala kontor i 10 länder. I Sverige finns vi i Göteborg, Jönköping, Karlstad, Strängnäs och Skellefteå.

Med tydliga ambitioner om fortsatta framgångar på marknaden och global tillväxt förstärker nu OPTIWARE säljteamet med en Sales Assistant som vill vara med på en spännande utvecklingsresa.

Tjänsten innebär ett utvecklande och internationellt arbete hos ett företag som skapar värden och ökar kundernas konkurrenskraft.

Sales Assistant ingår i säljavdelningen och det huvudsakliga uppdraget är att avlasta och supporta säljarna och därmed bidra till en effektiv säljorganisation med stort kundfokus. Du fördelar din tid mellan "Global team" och Local team" och du arbetar mest med produkten OEE.

Du erbjuds ett varierat och självständigt jobb där du främst arbetar med:

• Mötesbokningar.
• Uppdatera CRM
• Offertarbete
• Reseplanering, såsom bokningar av hotell, flyg, hyrbilar.
• Planera, delta i och efterarbeta kundevent.
• Kundsupport via telefon.
• Administration och ekonomiska frågor som berör säljavdelningen.
• Support till säljavdelning och övrig organisation.

Personliga egenskaper är viktigast i denna tjänst. Vi vill att du är kommunikativ, kundorienterad och att du snabbt kan anpassa ditt agerande utifrån omständigheter. Service är en självklarhet för dig och du är skicklig på att planera och strukturera ditt arbete.

Jobbet har en tydlig internationell karaktär och förutsätter att du hanterar svenska, engelska och gärna ytterligare något språk med lätthet i tal och skrift. Administrativ kompetens och hög datormognad är andra viktiga kompetenser. Har du dessutom ett visst intresse för teknik och förbättringsarbete så blir jobbet än roligare.

Placeringsort: Jönköping

Information: Rekryteringen utförs i samarbete med Codeq. Välkommen att ställa frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Christer Johansson, 0393-779995 alt Carolina Sanderberg, 0370 - 123 00.

Ansökan: Din ansökan önskar vi omgående då vi tillämpar ett löpande urval, dock senast 2018.08.13. Registrera din ansökan under rubricerad tjänst på www.codeq.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-07-08

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Codeq AB

Adress
Codeq AB
Huskvarnavägen 80
55454 Jönköping

Kontorsadress
Huskvarnavägen 80

Jobbnummer
4251100

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Codeq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Codeq AB: