Sales Assistant till Akwel Ulricehamn

PS Partner / Kontorsjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Ulricehamn, Borås, Mullsjö, Tranemo, Svenljunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PS Partner i Ulricehamn, Borås, Tranemo, Bollebygd, Gislaved eller i hela Sverige

AKWEL Ulricehamn, tidigare Autotube, är fordonsindustrins resurs för formade rör och ledningar i metalliska material med hög teknisk kompetens inom luft- och vätskedistribution. Med fabriker i Varberg och Ulricehamn uppgår omsättningen till 630 MSEK och sysselsätter ca 380 personer.
https://akwel-automotive.com/


Publiceringsdatum
2018-08-31

Dina arbetsuppgifter
AKWEL tidigare Autotube i Ulricehamn söker en Sales Assistant som kommer att ansvara för administrativa uppgifter såsom rapporter, rese- och logiarrangemang, producera och uppdatera presentationer, statistik, budgetuppdatering, hantera förfrågningar via e-post.
Som Sales Assistent ingår du i säljgruppen vilket innebär att du även kommer att implementera och uppdatera processer och operativa instruktioner inom kvalitet, säkerhet hälsa och miljö.
Du samarbetar och assisterar Sales Manager och Sales Account i Ulricehamn.
Du förbereder, assisterar och medverkar på möten och presentationer med kund.

Du rapporterar till Sales Director på AKWEL i Tyskland.

Säljmöten sker tillsammans med säljorganisationen i Varberg, för att ta del av nyheter, utbyta kunskap och erfarenheter.

Kvalifikationer och egenskaper

Du har något eller några års erfarenhet av liknande administrativt arbete med många kontaktytor så som interna kollegor, kunder och leverantörer. Du är noggrann, mycket van användare av Microsoft Office programmen, du sätter dig snabbt in i nya system. Du uttrycker dig tydligt och informativt till kund, leverantör samt interna kontakter. Du är mycket serviceinriktad, kommunikativ och har lätt till skratt.
Du skriver och talar mycket god svenska och engelska, har du ytterligare europeiskt språk med dig är det meriterande.
Meriterande är också om du har kunskaper i SAP.

Vi erbjuder

En administrativ roll där du får ett stort ansvar, många kontaktytor, möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med goa kollegor!

Tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Arbetstiden är förlagd till dagtid. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Vi samarbetar med rekryteringsföretaget PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på engelska och www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Katarina Czudowska 0735-173789 eller Annelie Solhage 0735-3389995.
katarina.czudowska@pspartner.se annelie.solhage@pspartner.se

Välkommen med din ansökan!
Intervjuer sker löpande vilket gör att PS Partner gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PS Partner

Adress
PS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
4321645

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PS Partner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PS Partner: