Sales analyst till uppdrag i Upplands Väsby!

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Är du en driven analytiker med säljerfarenhet? Är du en lagspelare med en god kommunikativ förmåga och har erfarenhet av att jobba som Sales Analyst? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag för dig.

Hur ser din arbetsdag ut?

I ditt arbetet kommer du planera och budgetera mål till säljkåren. Dina löpande uppföljningar och analyser av försäljningen och säljkårens insats kommer utgöra viktiga underlag för säljkårens prestationer. Du kommer att samordna olika kvalitativa och kvantitativa undersökningar och säkerställa att förväntade resultat nås. 

Vem trivs här?

I den här rollen ser vi dig som är civilekonom eller civilingenjör med några års arbetslivserfarenhet controlling eller konsultverksamhet kommer du att känna igen dig samtidigt som du utmanas och. Har du jobbat i en liknande roll, alternativt har erfarenhet från tar nya kliv. Du som är en analytisk och strukturerad person med starkt driv kommer snabbt att komma in i rollen. Din goda kommunikativa förmåga kommer att komma väl till pass och din stresstålighet göra att du når framgång. Är du dessutom van vid att hantera stora mängder data och har mycket goda kunskaper i Excel och Power Point samtidigt som du är flytande i engelska i både tal och skrift kommer att få dig att känna dig bekväm i ditt dagliga arbete.

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag och förväntas löpa under ca 9 månader med start 1 december till 31 augusti. Urvalet sker löpande.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Frida Eriksson på tel:08-598 980 20

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-10-10

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Eriksson 08-598 980 20

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1673623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: