Sales Administratör till kund i Älvsjö

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet inom administration och service? Trivs du att arbeta i ett högt tempo och med varierande arbetsuppgifter? Då har vi på Adecco en spännande tjänst för just dig!

Publiceringsdatum
2022-03-24

Om tjänsten
Nu söker vi på Adecco för kunds räkning inom rengöring, hygien och förebyggande av infektioner en Sales Administratör. Som Sales Administratör kommer du att arbeta med varierande administrativa uppgifter och ha viktig spindeln i nätet roll. Du kommer arbeta med ett brett kontaktnät där du stöttar företagets kunder, säljare och interna funktioner i det dagliga försäljningsarbetet. Arbetet innebär en varierande vardag där du bland annat hanterar olika ärenden och problemlösningar via mail, system och telefon. Som Sales Administratör arbetar du i en internationell miljö tillsammans med ett engagerat team på kontoret som ligger beläget i Älvsjö.

I din roll som Sales Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hantera säljmaterial och frågor om artikelnummer, produkter och offerter
• Supportera kunder, säljare och interna parter via mail och telefon
• Uppdatera kundregister
• Hantera översättningar engelska-svenska

Tjänsten som Sales Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och kommer pågå 6 månader med stora möjligheter till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och service med liknande arbetsuppgifter. Viktigt för tjänsten är att du har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet framför allt Excel samt i SAP. Vi ser även att du har en mycket god kommunikativ förmåga och behärskar både svenska och engelska obehindrat såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har förståelse för nordiska språk.

Vidare ser vi att du är en person som har ett brinnande intresse för service och att vara behjälplig mot människor. Vi ser att du kan arbeta lika bra självständigt som i grupp och att du har en god samarbetsförmåga. Du är flexibel och tycker om att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.

Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet inom administration och service
• Goda systemvanor i Officepaket och SAP
• Svenska och Engelska obehindrat i tal och skrift
• Serviceminded och flexibel

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Coulianos via sofi.coulianos@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Sales Administratör, Sales Administrator, Administratör, Service, Support, Försäljningsarbete, Officepaketet, Excel, SAP, Svenska, Swedish, Engelska, English, Älvsjö, Stockholm, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37138".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Sofi Coulianos
Sofi.Coulianos@adecco.se

Jobbnummer
6470477

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: