Sales Administratör till kund i Älvsjö
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet inom administration och service? Trivs du att arbeta i ett högt tempo och med varierande arbetsuppgifter? Då har vi på Adecco en spännande tjänst för just dig!
Publiceringsdatum2022-03-24Om tjänstenNu söker vi på Adecco för kunds räkning inom rengöring, hygien och förebyggande av infektioner en Sales Administratör. Som Sales Administratör kommer du att arbeta med varierande administrativa uppgifter och ha viktig spindeln i nätet roll. Du kommer arbeta med ett brett kontaktnät där du stöttar företagets kunder, säljare och interna funktioner i det dagliga försäljningsarbetet. Arbetet innebär en varierande vardag där du bland annat hanterar olika ärenden och problemlösningar via mail, system och telefon. Som Sales Administratör arbetar du i en internationell miljö tillsammans med ett engagerat team på kontoret som ligger beläget i Älvsjö.
I din roll som Sales Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hantera säljmaterial och frågor om artikelnummer, produkter och offerter
• Supportera kunder, säljare och interna parter via mail och telefon
• Uppdatera kundregister
• Hantera översättningar engelska-svenska
Tjänsten som Sales Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och kommer pågå 6 månader med stora möjligheter till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och service med liknande arbetsuppgifter. Viktigt för tjänsten är att du har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet framför allt Excel samt i SAP. Vi ser även att du har en mycket god kommunikativ förmåga och behärskar både svenska och engelska obehindrat såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har förståelse för nordiska språk.
Vidare ser vi att du är en person som har ett brinnande intresse för service och att vara behjälplig mot människor. Vi ser att du kan arbeta lika bra självständigt som i grupp och att du har en god samarbetsförmåga. Du är flexibel och tycker om att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet inom administration och service
• Goda systemvanor i Officepaket och SAP
• Svenska och Engelska obehindrat i tal och skrift
• Serviceminded och flexibel
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Coulianos via
sofi.coulianos@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Sales Administratör, Sales Administrator, Administratör, Service, Support, Försäljningsarbete, Officepaketet, Excel, SAP, Svenska, Swedish, Engelska, English, Älvsjö, Stockholm, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37138".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Sofi Coulianos
Sofi.Coulianos@adecco.se Jobbnummer 6470477
Observera att sista ansökningsdag har passerat.