Sales Administrator Life Science

Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som Sales Administrator. Vår kund är ett framgångsrikt bolag som ingår i en av världens äldsta koncerner inom Life Science. Man är verksamma i 64 länder och har 40 000 medarbetare världen över. Arbetsplatsen är belägen i ljusa och fina lokaler i Solna där du kommer att ingå i ett starkt team. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och beräknas pågå under hela 2016 med goda chanser till förlängning.

Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Vi betalar dessutom lön innevarande månad.

Publiceringsdatum
2015-11-25

Dina arbetsuppgifter
Som Sales Administrator är du navet inom försäljning och upphandling samt att du koordinerar större projekt. Exempel på arbetsuppgifter:

• Stöd till fältsäljarna i CRM systemet Salesforce; pris- och avtalsfrågor, offerter, kontroll av kvalitetsdokumentation etc.
• Stöd vid upphandlingar; att sammanställa information från olika avdelningar och hålla ihop upphandlingen administrativt
• Kontrollera så att avtalets innehåll överensstämmer med beskrivningen i upphandlingen samt med policys
• Koordinera större projekt som t ex installation av system hos kund; säkerställa att serviceavdelningen, kunden och extern partner ligger i fas med varandra
• Stötta finansavdelningen med att skapa inköpsorder i SAP

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innefattar koordination, kommunikation och service. Man kräver inte kunskaper i Salesforce eller SAP, men erfarenhet av cloudbaserade system är en merit. Förutom mycket goda kunskaper i svenska är goda kunskaper i engelska ett krav. Kan du dessutom danska eller franska är meriterande.

Som person trivs du i roller med många kontaktytor där du ska inhämta och sammanställa information samt driva processer framåt. Förmåga att strukturera ditt arbete och samarbeta med olika intressenter kommer att underlätta för dig mycket.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 633
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2546355

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: