Safebox söker omgående en säljansvarig

Brixberger Säljkompetens / Säljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brixberger Säljkompetens i Upplands Väsby, Vallentuna, Danderyd, Sundbyberg, Solna eller i hela Sverige

SAFEBOX har framgångsrikt agerat på den svenska marknaden i över 25 år och förvarar viktiga dokument som bokföring, journaler och avtal åt flera av Sveriges främsta företag och organisationer.
Våra lösningar täcker allt som behövs under en handlings återstående livslängd och innefattar bl.a. packning, transporter, återsökning och destruktion.
SAFEBOX erbjuder även prisvärda, säkra och lättillgängliga förvaringsutrymmen med egen nyckel för företag och privatpersoner. Verksamheten bedrivs i Upplands Väsby i specialutformade lokaler lovordade av experter i branschen. Läs mer på www.safebox.se
Vi söker omgående en säljansvarig för vår verksamhet i Sverige

Publiceringsdatum
2010-11-06

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som tycker att försäljning är riktigt roligt, som kan ta ansvar och arbeta självständigt.
För att lyckas i rollen som försäljningsansvarig hos oss måste du vara energisk och förstår att nyckeln till framgångsrik försäljning ligger i att arbeta strukturerat. Vår målgrupp är statliga verk och bolag samt företag och organisationer med säte i Stockholm men även ute i landet varför du kan räkna med några resor och övernattningar per år. Vi har nyligen lanserat en ny arkiveringstjänst som mottagits mycket väl bland våra kunder
Du ansvarar för att tillsammans med VD ta fram sälj och marknadsplaner som omfattar såväl befintliga som nya kunder och sköter hela säljprocessen från första kontakt till avslut och har vana från att arbeta med CRM-system. Vi vill att du behärskar Office paketet och vi står för alla nödvändiga arbetsverktyg. Du har körkort ?B?.
Du kommer under dina första två anställningsmånader få en kompletterande säljutbildning avseende personlig försäljning och hjälp med att ta fram fungerande mallar/metoder.

Profil
Du har arbetat med försäljning på fältet i några år och känner dig trygg i din kommunikation till kunden. Du är serviceminded och behärskar nykundsbearbetningsprocessen såväl som kundvård och utvecklande merförsäljning. Har du erfarenhet av uppbyggnad av en säljorganisation i ett mindre bolag är detta mycket meriterande men inget krav.
Vi erbjuder
• Ett utvecklande arbete och möjligheten att verkligen påverka din egen och företagets fortsatta expansion, både när det gäller framtagandet av nya tjänster som att säkerställa lönsamheten.
• Löpande coachning så att du ska lyckas i din roll som säljansvarig och bra villkor.

Så ansöker du
För mer information är du välkommen att ringa företagets VD Leif Hellström på telefon 08-590 87 870 eller mejla din ansökan direkt till info@safebox.se . Vi välkomnar såväl manliga som kvinnliga sökanden och intervjuer och urval sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt ? märk den? Säljansvarig Safebox?.

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-05
Ange följande referens när du ansöker: 0006
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@safebox.se

Kontakt
Leif Hellström, VD, 08-590 87 870, info@safebox.se

Företag
Brixberger Säljkompetens

Adress
Brixberger Säljkompetens
MUSSERONVÄGEN 47
18656 VALLENTUNA

Kontorsadress
MUSSERONVÄGEN 47
VALLENTUNA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 076-8035556
E-postadress: jobb@brixberger.se

Jobbnummer
771861

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brixberger Säljkompetens

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brixberger Säljkompetens: