Rysktalande sale support med start omgående!

Framtiden AB / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Framtiden AB

Är du intresserad av försäljning och kundkontakter? Är du driven, noggrann och initiativrik? Vill du utöver detta börja din karriär hos vår kund som nu är i en spännande utvecklingsfas? Ansök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!

Publiceringsdatum
2012-08-10

Arbetsuppgifter
Som sale support hos vår kund kommer du att ingå i ett drivet team som vill framåt. Du kommer främst att jobba administrativt genom att hjälpa säljarna med förfrågningar från befintliga kunder, men även själv ansvara för mindre kunder. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att registrera och fakturera ordrar från kunder, kontrollera och följa upp att beställningar går igenom, hantera prisförfrågningar samt hålla en god kontakt med kunderna. Organisationen är väldigt flexibel och du kommer att bli introducerad till arbetet av hjälpsamma kollegor.

Om företaget
Vår kund tillverkar och levererar förpackningspapper till många olika branscher. Främst är de verksamma i Sverige, men även i andra delar av världen. Det går bra för vår kund och de utvecklas i rask takt. Detta är anledningen till att de just nu är i behov av ytterligare en rysktalande innesäljare/säljstöd som vill utvecklas med organisationen.

Profil
Skallkrav
Språk - Flytande ryska och svenska (alternativt engelska) i tal och skrift. Är du utöver detta även finsktalande är det ett stort plus.
Datorkunskaper - Van vid att arbeta med Officepaketet och Outlook.

För att lyckas i rollen som säljsupport är det viktigt att du är en öppen person som både fungerar bra i grupp och ensam. Du ska vara serviceminded, lösningsorienterad och kunna driva arbetet framåt. Utöver detta är det viktigt att du är noggrann, har en förmåga att kunna prioritera samt att du kan ta egna initiativ och beslut inom organisationens ramar.

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Omgående.
Ort: Solna.
Arbetstider: Vanliga kontorstider med flextid.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 1788
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ebba Andersson, 073- 516 89 91, ebba@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1311157

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: