Ryska Posten Bemanning söker fler stjärnor inom administration/s
Ryska Posten / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Göteborg,
Borås,
Jönköping,
Nacka,
Malmö eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker fler stjärnor inom administration/sälj/kontor
• Skulle du tycka det var spännande att rycka in om vikarie för någon som är tjänstledig på kort varsel?
• Skulle du kunna hoppa i en reception och leverera service utöver det vanliga?
• Är du Göteborgs vassaste säljare?
Om du känner igen dig och gillar det du ser så är du varmt välkommen till vår rekryteringsträff och frukost så berättar vi mer.
Var?
* Götgatan 16 i Nordstan
När?
* Torsdag 19/1 kl. 08.30
Skicka oss ditt CV till din intresseanmälan senast 17/1 till
vedrana.hubanic@rpbemanning.seVi ser fram emot att träffa ditt bästa jag! Besök gärna vår hemsida?www.ryskapostenbemanning.se
OM UPPDRAGEN
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Publiceringsdatum2017-01-12Dina arbetsuppgifter Ryska Posten Bemanning arbetar med många olika kunder och det är ofta snabba puckar som gäller. Därför söker vi nu nya stjärnor som vill få möjligheten att arbeta inom administration/sälj/kontor ute hos kund. Uppgifterna kommer variera beroende på uppdrag men i stora drag kommer det innebära det att ta emot besökare, ta emot/koppla samtal och sedvanliga administrativa uppgifter såsom fakturering, order-och leverantörhantering samt rese-och konferens bokningar. Inom sälj är det främst B2B försäljning. Längden på uppdragen kan variera allt ifrån tre månader och framåt samt direktrekryteringar. Vi har många spännande och varierande uppdrag och kunder representerade i flera olika branscher.
VI SÖKER DIG SOM
• Har servicebakgrund
• Har goda kunskaper i Officepaketet, främst Word och Excel.
• Du bör ha ett nyfiket sinne och god social förmåga och kunna arbeta både självständigt och i team.
• Du är en prestigelös, initiativtagande, flexibel och lösningsorienterad person.
• Det är viktigt att du är driven, självgående och har en god samarbetsförmåga.
ÖVRIG INFORMATION
Ambassadörerna är Ryska Postens allra främsta tillgång och vi arbetar aktivt med att skapa en engagerande och inspirerande miljö där alla trivs och utvecklas tillsammans. Som del i vår uthyrningsverksamhet är man en del av vår familj- vi är ett team med en gemensam plattform där alla bryr sig om och ställer upp för varandra. Att vi har roligt tillsammans är en självklarhet.
Varaktighet, arbetstid
Dagtid, uppdragen kan vara deltid eller heltid. Uppdragen kan vara extra, deltid, heltid.
ErsättningFast timlön, vid säljuppdrag finns möjlighet till rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Götgatan 16
41105 Göteborg
KontorsadressGötgatan 16
Jobbnummer 3257222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.