Returmedarbetare

Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2015-08-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Returmedarbetare" (publicerad 2016-07-07) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss just nu i en rasande tillväxt. Jollyroom skall vara det självklara valet i barnfamiljens vardag. Vi servar fler än 300 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Vi har över 20 000 artiklar och 11300 kvm lager. Hos Jollyroom finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Vi erbjuder våra kunder slagkraftiga priser och garantier såsom 365 dagars öppet köp och prisgaranti. Hos Jollyroom skall man få den bästa upplevelsen!

Grundarna bakom Jollyroom har 18 års erfarenhet inom näthandel. Vi har tidigare byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Inom Jollyroom är det högt till tak och vår expansion innebär att det skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen.

Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.

Ansvar:
Vi söker två returmedarbetare till Jollyrooms retur- och reklamationsavdelning som skall arbeta med alla inkommande returer och reklamationer, lösa problem samt ha daglig kund- och leverantörskontakt.

Publiceringsdatum
2015-08-05

Dina arbetsuppgifter
• Hantera returer och reklamationer (ibland tunga varor)
• Kund- och leverantörskontakt via mail och telefon
• Administrativa uppgifter i SAP
• Barnvagnsreparationer

Kvalifikationer
• Erfarenhet av retur- och reklamationshantering
• God administrativ förmåga
• Intresse av problemlösning och kundservice
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

Dina personliga egenskaper
• Självgående och noggrann
• Service- och lösningsorientera
• En god teamspelare

Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och ansökan:
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se
• Kontakt: Personalchef Terese Fernbring via jobb@jollyroom.se , vi har dessvärre svårt att hinna svara på frågor via telefon utan hänvisar till mail.
• Ange referens på ansökan: Returmedarbetare

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-31
Ange följande referens när du ansöker: Returmedarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@jollyroom.se

Kontakt
Terese Fernbring, Personalchef jobb@jollyroom.se

Företag
JOLLYROOM AB

Adress
JOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra

Kontorsadress
Tagenevägen 58
Hisings Kärra

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: jobb@jollyroom.se

Jobbnummer
2379681

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: