Retur- & Reklamationsadministratör

Academic Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Linköping, Katrineholm, Nyköping eller i hela Sverige

Är du redo att ta klivet in i en roll där du verkligen kan göra skillnad? Nu har du möjlighet att bli en del av ett globalt team som jobbar för att hitta lösningar för världens vattenutamningar. Sök nu och bli en del av en engagerad och innovativ arbetsplats i Norrköping, där varje dag handlar om att förbättra och skydda vår mest värdefulla resurs - vatten!

OM TJÄNSTEN
Xylem är ett gobalt företag som inriktat in sig på att utveckla nya tekniker som förbättrar hur vatten används, bevaras och återanvänds i framtiden. Deras produkter och tjänster förflyttar, behandlar, analyserar, övervakar samt återför vatten till miljön för allmännyttiga företag, industri, bostäder och kommersiella byggnader. Visste du att de levererade produkter till de Olympiska spelen? Eller att den spektakulära minnesfontänerna vid Ground Zero i New York drivs av deras produkter?

Nu söker vi en Retur & Reklamations administratör på ett vikariat på minst 6 månader som vill vara med på vår spännande resa! Du får chansen att vara en viktig del av deras verksamhet, där du kommer att arbeta serviceorienterat och se till att skapa en fantastisk kundupplevelse för deras kunder i hela Sverige.

Du erbjuds
• Att arbeta på ett roligt fartfyllt bolag där det ges möjlighet till utveckling
• Härligt arbetsteam med stort affärsfokus
• Möjlighet till hybrid arbete
• En stöttande konsultchef

VI SÖKER DIG SOM
är en administrativ stjärna med ett öga för problemlösning! Din serviceinriktning och kommunikativa styrka gör att du enkelt bygger relationer, både internt och externt. Vi ser även att du

• Har en gymnasieutbildning
• Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska då det dagliga arbetet kräver det
• Har erfarenhet av att jobba i affärssystem sedan tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Intellektuell nyfikenhet
• Målmedveten
• Hjälpsam

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Varaktighet, arbetstid, etc.
Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15106954".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
8884106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: