Retail Support Teknisk Specialist
Telenor Sverige AB / Kundservicejobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona,
Tingsryd,
Nybro,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en lösningsfokuserad, engagerad och teknikintresserad medarbetare till vårt team inom SME Value Center i rollen som Retail Support SME Teknisk Specialist. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Som Retail Support Teknisk Specialist är målet att erbjuda marknadens bästa säljsupport till små och medelstora företag (SME). Vi är engagerade och hjälper våra säljkanaler att maximera deras förmåga att erbjuda Telenors produkter och tjänster till våra kunder. Vårt mål är att bli Sveriges bästa säljsupport och vi utökar nu våra team inom SME Value Center för att kunna uppfylla vårt mål. Vi jobbar starkt med att bli en kundservice för SME inom både Telenor, Sykes och Webhelp.
I rollen som Retail Support Teknisk Specialist kommer du att lösa tekniska ärenden från Retail support, Leverans eller i direkt anslutning från kanalerna. Du koordinerar och hanterar ärenden till NOSE och utbildar och utvecklar övriga delar av teamet.
Rollen inkluderar
* Ansvarig för att utveckla rutiner, processer och systembehörigheter för felsökning i samverkan med NOSE.
* SPOC vs NOSE med fokus på ökat samarbete och rollfördelning.
* SPOC vs Customer Experience inom Networks med fokus på kundinsikter.
* Erbjuda våra säljkanaler en support i högsta klass via telefoni, mail och digitala kanaler.
Vem du är
För att lyckas i rollen som Retail Support Teknisk Specialist är du en lösningsfokuserad, engagerad person med ett starkt intresse för teknik. Du är duktig på att bygga relationer och gillar att arbeta i team. Du har god datorvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Viljan att utveckla och driva verksamheten framåt är viktigt för dig. Har du dessutom god analytisk förmåga, är ansvarstagande samt bekväm med att fatta och driva beslut är du just den vi söker.
Vi ser att du har:
* Tidigare erfarenhet från kundtjänst, detaljhandeln eller motsvarande serviceyrke
* Erfarenhet från teknisk support inom Kundservice
* Meriterande är även erfarenhet från Retail Support, Leverans och/eller business to business.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Maria Quant,
maria.quant@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2021-03-18ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J095958".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 5637938
Observera att sista ansökningsdag har passerat.