Retail Staffing Manager Stockholm ( ny tjänst)
Retail Recruitment Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Recruitment Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Retail recruitment är ett företag som bygger på både mångårig branschkunskap samt gedigen kompetensförsörjningserfarenhet.
Idén med att Retail recruitment är att det finns ett konkret behov av att stärka kompetensförsörjningen i butik och inom kedjan, men också för att höja statusen för att arbeta inom detaljhandeln.
Hos oss arbetar endast personer med lång dokumenterad erfarenhet från detaljhandeln.
Vi växer i snabb takt och får fler kunder och nya uppdrag. Vi öppnar ett nytt kontor i Stockholm under 2015.
Vi söker nu en:
Retail Staffing Manager Stockholm
Att hitta rätt personer är en utmaning och prövar din förmåga att våga tänka utanför ramarna. Jobbet ger dig goda möjligheter att skapa ett nätverk i näringslivet speciellt inom Retail, vilket är värdefullt för din fortsatta karriärutveckling.
Du arbetar aktivt med att söka upp, bygga relationer och attrahera kandidater med rätt kompetens till våra uppdrag både inom rekrytering och bemanning. Till din hjälp har vi marknadens bästa verktyg för både rekrytering och bemanning.
Vårt arbete ställer höga krav på diskretion och förtroende där kunder och kandidater är i fokus. Det är därför avgörande att du är serviceinriktad, kan uttrycka dig professionellt i tal och skrift och förstår värdet av goda relationer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir bl.a att:?
• Publicera annonser
• Kandidatsearch
• Kandidaturval
• Intervjua kandidater?
• Referenstagning
• Administration och rapportering
• Kandidat och kund aktiviteter/vård
• Sälj och nykundsbearbetning
Du har även ett eget ansvar för vår Retail Staffing pool i Stockholm vilket innebär:
• Introduktion och upplärning av nyanställda "poolare"
• Ha regelbunden kontakt med våra "poolare"
• Följa upp och utvärdera våra genomförda uppdrag
• Ansvara för vårt webbbaserade bemanningsverktyg
För att klara av rollen tror vi att du:
• har minst 5 års erfarenhet av sälj och service inom handeln gärna som Butikschef , Regionchef eller inom HR
• erfarenhet av bemanningsbranschen eller rekrytering
• studerat PAO och/eller Butiksledning
• är nyfiken, flexibel, serviceminded
• gillar att arbeta i ett litet, tight team med högt i tak och mycket att göra.
För rätt person finns stora det möjligheter att själv påverka sina arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2014-11-20Övrig informationDu blir anställd i Retail Staffing Sverige AB, som är ett bolag inom Retail Company. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående eller efter överenskommelse. Utöver en fast månadslön erbjuder vi även bonus.
Har du frågor kan du kontakta Olle Mikkelsen 0703-374405 alt
olle.mikkelsen@retailstaffing.seLäs mer oss på:
www.retailcompany.se alt
www.retailstaffing.seVälkommen med en ansökan men vänta inte då vi tillämpar fortlöpande urval.
"We love Retail"
Arbetstider och omfattningHeltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail recruitment Sverige AB
AdressRetail recruitment Sverige AB
Drottninggatan 21
11343 Göteborg
KontorsadressDrottninggatan 21 41114 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2074868
Observera att sista ansökningsdag har passerat.