Retail Leasing Manager till Atrium Ljungberg

Atrium Ljungberg / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Atrium Ljungberg i Stockholm, Uppsala, Västerås, Nacka, Göteborg eller i hela Sverige

Atrium Ljungberg är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag. Vi äger, utvecklar och förvaltar fastigheter med fokus på att skapa attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, arbeta och vistas - idag och i framtiden. Vi finns där Sverige växer; i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö, där vi förvaltar våra områden med egen kompetent och engagerad personal. Tillsammans med kunder, kommuner och andra samarbetspartners får vi platser att utvecklas och växa i enlighet med vår vision - Alla vill leva i vår stad.



Vi söker nu en affärsmässig och erfaren Retail Leasing Manager som vill vara med och vidareutveckla Farsta Centrum till en nod och självklar mötesplats i Söderort. Är du en duktig förhandlare med stark vilja att driva affärer i mål? Då vill vi höra mer!

Huvudsakliga ansvarsområden

Som Retail Leasing Manager har du en avgörande roll vårt arbete att skapa attraktiva och kommersiellt starka mötesplatser som tilltalar och lockar konsumenter och kunder. Du ansvarar för hela uthyrningsprocessen, från att initiera kontakt till att avtal signeras. Detta innefattar bl. a. analys och säkerställande av hyresgästmix, upprättande av kalkyl för hyresgästanpassning, framtagande av ritningar, visningar, offertgivning, förhandling och framtagande av hyresavtal. I samarbete med bl.a. Affärsutvecklare och Fastighetschefer kommer du även att bidra med idéer och koncept för profilering av våra mötesplatser. Som Retail Leasing Manager bygger du relationer, skapar affärer och vinner ett långsiktigt förtroende hos både kunder, samarbetspartners och dina kollegor.

Du kommer främst att arbeta på vårt huvudkontor i Sickla samt på lokalkontoret i Farsta Centrum. Resor kan förekomma i tjänsten.



Kvalifikationer och erfarenhet

Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet av etablering inom handel, antingen har du tidigare arbetat hos en fastighetsägare eller på ett detaljhandelsföretag. Du har goda säljegenskaper och är en riktigt duktig förhandlare med god insikt i affärens lönsamhet. Du har vidare bred kunskap inom detaljhandeln och dess utveckling. Vi tror att du har en akademisk examen, men dina arbetslivserfarenheter är din främsta merit.

Publiceringsdatum
2019-02-22

Dina personliga egenskaper
Som person söker vi dig som är resultatinriktad, affärsmässig och har förmågan att driva affärer i mål. Du har hög social kompetens och är riktigt duktig på att bygga och bibehålla goda relationer och nätverk. Du har förmågan att självständigt driva dina affärer samtidigt som att du trivs med att samarbeta med kollegor i andra affärsområden. För att vi tillsammans ska bli framgångsrika ser vi att du är en person som gärna delar med dig av dina idéer, kunskaper och erfarenheter.

Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan med CV och personligt brev senast 22/3-2019. Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via e-mail men om du önskar mer information eller har frågor om tjänsten, vänligen kontakta HR Business Partner Emelie Gustafsson på emelie.gustafsson@al.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Heltid.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Atrium Ljungberg

Adress
Atrium Ljungberg
Smedjegatan 2C
13104 Stockholm

Kontorsadress
Smedjegatan 2C

Jobbnummer
4629779

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Atrium Ljungberg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Atrium Ljungberg: