Retail Coordinator Manager Twilfit by Change Stockholm

Retail Knowledge Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Retail Coordinator Manager Twilfit by Change Stockholm

Varje dag på Twilfit by Change Lingerie lyckas vi med vårt mål att ge varje kvinna möjligheten att få extraordinära underkläder - oavsett kroppsform och storlek. Detta har lett oss till att bli Skandinaviens ledande underklädeskedja och till idag har vi fler än 200 butiker i världen och vår expansion fortsätter. Framgången drivs av passion, omtanke till varje kund och en stark vilja att förverkliga försäljningspotentialen i våra butiker. Vill du delta på resan tillsammans med oss? Fortsätt läsa!

Vi söker nu en driven och engagerad Retail Coordinator Manager!

Publiceringsdatum
2022-05-17

Dina arbetsuppgifter
Som Retail Coordinator (RC) ansvarar du för att butiksverksamheten utförs enligt övergripande riktlinjer för att stödja butikerna, se till att dom flyter på så smidigt möjligt för att effektivt kunna utföra försäljning. Vi vill att butikerna upplever att RC ger en hög servicenivå.

Rc kommer att stödja butiker i alla icke-försäljningsrelaterade frågor. Det handlar bl.a om produktleveranser, att lösa olika frågor relaterade till den dagliga verksamheten samt samordning av IT-frågor.

Du ansvarar för uppföljning av KPI:er relaterade till kund-/överföringsorder. Du säkerställer medarbetarnas engagemang och användning av CHANGE-medarbetarappen, där RC är lokal "ägare" av appen. Du är också superanvändare i POS-systemet och ger stöd till butiker i hur man använder systemet korrekt.

Vid Nyöppning, flytt eller ombyggnad av butiker kommer RC att samordna uppgifter och se till att tidsfristerna uppfylls för att snabbt kunna öppna igen.

Du kommer att fungera som en övergripande "problemlösare" och kommer att ha ett stort antal kontaktpunkter i hela organisationen.

Arbetsuppgifter och ansvar

• Ansvarig för att säkerställa butiksverksamheten enligt företagets riktlinjer samt daglig support till våra butiker
• Utbildning av säljare i operativa uppgifter
• Ansvarig för korrekt orderhantering
• Kontakt för lokala leverantörer (fönsterputsare, hantverkare, leveransföretag etc.)
• Olika projektsamordningar ,t.ex. införande av nya system och förfaranden, öppningar, butiksrenoveringar, flytt av butik, osv.

• Du tar initiativ som optimerar försäljningen i butikerna

Profil
Du har varit i en liknande position i minst två - fyra år i ett detaljhandelsföretag eller liknande B2C-fokuserat företag.

Du bör kunna arbeta välstrukturerat och med hög detaljnivå utan att tappa effektiviteten. Affärsförståelse och särskilt förmåga att planera uppgifter baserat på nivå av affärskritisk påverkan är också viktigt.

Eftersom du kommer att ha ett stort antal kontakter i organisationen är det viktigt att ha god kommunikationsförmåga, ett positivt mindset, ett proffesionellt och positivt sätt att kommunicera. Goda språkkunskaper (både skriftliga och muntliga) i lokalt språk och engelska krävs också. Du trivs i en arbetsmiljö där arbetsuppgifterna snabbt kan ändras.

Du har erfarenhet av att arbeta med IT-verktyg och har företrädesvis även erfarenhet av att ge användarstöd i IT-baserade system.

Som person har du ett starkt driv framåt, positiv, arbetar självständigt och har ett proaktivt förhållningssätt till arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot att höra hur du kommer att hantera uppgiften och hur du har uppnått framgång i din karriär hittills. Skicka oss din ansökan så snart som möjligt genom att använda länken "Sök tjänsten". Ansökningar som skickas per mail kommer inte att beaktas. Vi kommer att utföra intervjuer löpande under ansökningsperioden, så ansök så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Retail Knowledge Sweden AB (org.nr 556636-0367), https://retailknowledge.se

Arbetsplats
Retail Knowledge

Kontakt
Pia Pääsuke
pia.paasuke@retailknowledge.se
+468 611 17 99

Jobbnummer
6652445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: