Resurs Bank - Försäljningsansvarig för kort i Norden

Resurs Bank / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resurs Bank i Helsingborg, Höganäs, Malmö, Borås, Göteborg eller i hela Sverige

Resurs Bank kommer under 2014 bygga en nordisk organisation för kreditkort. I och med nya företagsförvärv blir vi större och bygger därför en organisation som kan driva försäljning, CRM och Poängshop över de nordiska gränserna. Målet är att öka vår närvaro på den nordiska marknaden.

I dag arbetar vi primärt med DM- och TM-bearbetning av kunder som kommit in via andra affärsområden men behovet finns att även bearbeta kunder på andra sätt. Nya starka krafter behövs och vi söker en ny kollega med kompetens inom försäljning, digitalbearbetning och marknadsföring samt gärna med kunskap i något av de övriga nordiska språken. Vi söker någon med kreativa idéer för att på kostnadseffektiva sätt att hitta nya kunder.

Du kommer till ett tillväxtföretag med möjlighet till stort ansvar och påverka ditt eget arbete i utveckling. Du är placerad på vårt huvudkontor i Helsingborg men försäljningen bedrivs på den nordiska marknaden, så ett fåtal resor ingår i tjänsten.

Viktigaste ansvarsområden

Med ett försäljningsansvar i Norden kommer du att verka i en organisation i expansion. Vi behöver dig som gillar att arbeta i snabbrörlig miljö, är van att ta beslut samt drivs av försäljning och högklassig kundservice. Vi är en dynamisk arbetsplats med ständiga förändringar både arbetsmässigt och organisatoriskt.

Publiceringsdatum
2014-04-28

Dina arbetsuppgifter
Driva och öka vår försäljning enligt plan för de nordiska länderna. Effektivisera och optimera försäljningsprocessen och hitta nya vägar för att rekrytera nya kunder. Du har omsättnings- och försäljningsmål enligt budget och tillväxtplan. I ditt arbete har du ofta kontakt internt med analysavdelningen, marknadsavdelningen, kundtjänst, legal och produktchefer.

Vem är du?

Du har gärna högskoleutbildning inom ekonomi, marknadsföring eller försäljning. Du har erfarenhet av försäljning, digitalbearbetning eller DM-bearbetning inom B2C, gärna på nordisk nivå. Det är meriterande om du kan något av de övriga nordiska språken. För att vara framgångsrik hos oss ska du drivas av viljan att göra affärer, älska högt tempo och inte vara rädd för att hugga i. Dina främsta personliga egenskaper är att vara driven, kreativ och självgående.

Resurs Bank är en dynamisk arbetsplats både arbetsmässigt och organisatoriskt. Vi är ett tillväxtföretag med fina karriärsmöjligheter och du ges stort eget ansvar för att driva projekt.

Vi tror att det finns en hel del interna intressanta kandidater för denna roll inom vår koncern. Vi tar gärna emot både interna och externa ansökningar! 

Så ansöker du
Rekryteringsprocessen sker löpande och du är välkommen att skicka registrera din ansökan så snart som möjligt!

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
CamillaÖgren, Affärsutvecklare 0736-61 20 03 camilla.ogren@resurs.se

Företag
Resurs Bank

Adress
Resurs Bank
Ekslingan 9
25024 Helsingborg

Jobbnummer
1854132

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resurs Bank

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resurs Bank: