Resultatorienterad Business Development Manager till Admincontro
i Value Your Talent Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
2021-08-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Resultatorienterad Business Development Manager till Admincontro" (publicerad 2021-08-27) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos i Value Your Talent Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sollentuna,
Södertälje eller i
hela Sverige Admincontrol expanderar kraftigt i Sverige och söker nu en ny medarbetare till affärsområdet Virtual Data Room, VDR - en Due Diligence plattform för M&A, kapitalanskaffning & rekonstruktioner. VDR används för att dela känslig information i affärskritiska processer med många olika parter involverade, där enkelhet, säkerhet och kontroll är mycket viktigt. Läs mer (
https://admincontrol.com/sv/datarum/)Detta är en unik möjlighet för dig som i ett tidigt skede av din säljkarriär vill hamna på ett företag där du ansvarar för dig egen framgång och får vara en del av ett av Visma-koncernens bäst säljande företag. Admincontrol är marknadsledande inom sin nisch i alla nordiska länder och har en årlig förnyelsegrad bland sina kunder på 98%. De grundades 2005 och är idag en del av Visma-koncernen, det snabbast växande bolaget inom koncernen med närmre 100 anställda och omsättning på 300 miljoner. Mer om Admincontrol på deras hemsida (
https://admincontrol.com/sv/).Publiceringsdatum2021-08-10Om tjänstenDetta är en självständig försäljningsroll där den ena dagen aldrig är den andra lik. Stort fokus i försäljningen läggs på att bygga långsiktiga relationer där du på daglig basis kontaktar befintliga och potentiella kunder. Du jobbar utifrån leads men arbetar även självständigt med att prospektera och skapa nya relationer. Luren är ditt främsta verktyg och den kommer du lyfta på många gånger innan dagen är slut. När du lyckats boka möten träffar du kunder och håller presentationer av produkten, du genomför utbildningar, deltar på mässor och andra aktiviteter för att bygga långsiktiga nätverk.
Passande profil
• Du har jobbat med försäljning eller en relationsbyggande roll i åtminstone en tidigare anställning
• Akademisk utbildning inom ex. ekonomi, finans, marknadsföring eller juridik är meriterande men inget krav
• Du är datorvan, har jobbat i Office-paketet. Erfarenhet av Salesforce är meriterande.
• Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Stark kommunikativ förmåga och har fingertoppskänsla för vem du pratar med
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är orädd, ihärdig, kreativ och bryter barriärer samtidigt som du har en stor portion av ödmjukhet - du vågar ta för dig och är inte rädd att lyfta lur dagligen för att ta dig dit du vill. Egenskaper som premieras är en förtroendeingivande personlighet, initiativtagande och att du vågar ställa frågor. Teamet du blir en del av är målfokuserat och jobbar hårt för att nå mål samt hjälpa varandra på vägen.
Praktiskt
Start: Flexibelt, innan eller efter sommaren är att föredra
Plats: Stockholm, Sveavägen
Arbetstider: Kontorstider
Kontrakt: Heltid. Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas
I denna rekryteringsprocess samarbetar Admincontrol med Ivy Talents. Du söker tjänsten genom att skicka din ansökan via denna annons, inte via mejl. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på
tom@ivytalents.se. Ha gärna i åtanke att vi kommer selektera ansökningar och hålla intervjuer löpande, visa därför gärna ditt intresse för tjänsten redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagi Value Your Talent Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare i Value Your Talent Sweden AB (org.nr 556944-5686),
http://ivytalents.se Arbetsplats Ivy Talents
Jobbnummer 5894294
Observera att sista ansökningsdag har passerat.