Responda Group söker Talent Acquisition Specialist till Eskilstuna
AxÖ Consulting AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AxÖ Consulting AB i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Hallstahammar,
Köping eller i
hela Sverige Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge
Vi söker nu en serviceinriktad, engagerad och driven medarbetare som vill arbeta med Talent Acquisition och förstärka vårt arbete kring rekrytering och tillsättning av nya medarbetare och tjänster.
Som Talent Acquisition Specialist kommer du att ha en nyckelroll för den expansion vi står inför.
Om rollen
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara rekrytering och att driva den processen framåt tillsammans med övriga nyckelpositioner i bolaget. I rollen ingår även att proaktivt jobba med vårt kandidatinflöde genom att driva processer kring attraktion, Employer Branding, nätverksbyggande och omvärldsbevakning
Du tillhör ett prestigelöst team med stort fokus på utveckling, struktur och effektivisering. Här har du möjlighet att påverka och det finns en gemensam strävan av att komplettera varandra för att nå gemensamma mål.
Dina huvudsakliga ansvarsområden
- Ansvara för kandidatinflöde för samtliga rekryterande behov inom våra produktionsavdelningar
- Hantera telefonavstämningar samt intervjuer enligt vår rekryteringsprocess
- Utveckla processer och rutiner kring rekrytering och förmedla detta till organisationen
- Ansvara för våra system som används inom vår rekryteringsplattform
- Annonsering, marknadsföring samt strategiskt rekryteringsarbete
- Proaktivt jobba med kandidatinflöde genom nätverk och samarbeten med marknadens aktörer
- Driva utvecklingsarbete kring bolagets Employer Branding
Vem är du?
Du är en mycket god kommunikatör både på svenska och engelska. Då vi är ett nordiskt bolag så är det meriterande om du har en god förståelse för något annat nordiskt språk. Du har en administrativ, självgående, ordningsam ådra och uppskattar att arbeta i en processtyrd organisation med såväl lokala, nordiska som globala processer. För arbetet krävs att du har ett stort intresse för research, rekrytering och människor. I arbetet förekommer en hel del administration och kommunikation vilket ställer krav på att du är både kvalitetsmedveten och strukturerad.
För att lyckas i rollen som Talent Acquisition Specialist hos oss så tror vi att du trivs i en miljö av snabb förändring och ser i alla lägen till verksamhetens resultat och behov. Som person bör du vara drivande, initiativtagande, flexibel, resultatinriktad samt ha ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang samtidigt som du är service-minded och lyhörd för organisationens krav och önskemål. Du ser helheten och förstår vikten av att driva dina uppdrag framåt.
Din erfarenhet
• Har akademisk utbildning och/eller tidigare erfarenhet inom HR och rekrytering.
• Arbetar idag med rekrytering eller har tidigare dokumenterad erfarenhet av rekrytering
• Har en "säljande personlighet" - då den vi söker i de flesta fall är kandidatens första möte och intryck med oss är det viktigt att kunna sälja och visualisera de tjänsterna vi erbjuder på ett attraktivt och vägvinnande sätt
• Meriterande med erfarenhet från Contact Center branschen sedan tidigare
Vårt erbjudande
Vi erbjuder en ansvarsfull och utvecklande tjänst på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en viktig del i vår nya resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion.
Har vi väckt ditt intresse?
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på vårt kontor i Eskilstuna. Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag. Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen kontaktar du Johan Rosenqvist 070-326 78 56
Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.
Besök gärna vår hemsida eller våra sida på LinkedIn
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök
www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Ersättning Fast månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/254".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AxÖ Consulting AB (org.nr 559099-7531)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Responda Group
Kontakt Johan Rosenqvist
070-3267856 Jobbnummer 8130211
Observera att sista ansökningsdag har passerat.