Responda AB Account Manager

Responda AB, Kista, Stockholm / Säljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Responda AB, Kista, Stockholm i Sollentuna

Vi söker Account Manager - gå in på http://www.

responda.se och läs mer om oss. Du kommer att arbeta i ett bolag som fokuserar och levererar digitala tjänster i framkant

Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice! Under våren förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 och vi tillsammans bildar idag Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige. Vi är en leverantör av professionell kundservice för företag. Allt ifrån tillfällig telefonpassning till helhetsansvar för växelnumret och kundtjänst. Våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett föredömligt vis.

Responda AB söker Account Manager

Som Account Manager hos oss är din uppgift att bearbeta mindre och medelstora företag. Ditt främsta uppdrag blir att utveckla och växa vår befintliga affär på din kundbas genom merförsäljning av våra tjänster och därutöver arbeta för att även vidareutveckla våra relationer hos våra befintliga kunder. Du kommer dagligen att kommunicera med kunder från ett stort antal branscher och tillsammans med dina kollegor utvecklar du vår närvaro i flera regioner.

Du har din bas på vårt säljkontor i Kista, Stockholm men tjänsten innebär även en del resor då våra kunder finns representerade över hela landet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

- Bidra i utvecklingen av vårt erbjudande och Responda Groups fortsatta expansion
- Merförsäljning till och hantering av din kundportfölj
- Arbeta med nyförsäljning mot utvalda prospekts
- Planera, boka och genomföra kundmöten på operativ, taktisk och strategisk nivå

Publiceringsdatum
2021-11-22

Profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen med en förmåga att hålla dig lugn och professionell.

Du brinner för försäljning, att arbeta med kunder och ge bästa tänkbara kundupplevelsen. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder. Du är målmedveten, resultatinriktad och handlingskraftig. Du håller en hög aktivitetsnivå med stort engagemang för utveckling och upprätthåller goda relationer internt och externt.

Med din goda förhandlingsvana är du kommunikativ och van vid presentationer.

Du har eftergymnasial utbildning som motsvarar tjänstens förutsättningar. Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift och hög IT-mognad. Har du erfarenhet från telekombranschen samt callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Såväl erfarenhet av systemförsäljning samt innehav av B-körkort är ett krav.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Du blir en viktig del i vår nya resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vi erbjuder dig en plats i ett bolag som fokuserar och levererar digitala tjänster i framkant.

Anställning och kontakt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillämpad provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Om du har frågor om denna tjänst? kontakta Martin Persson 076-194 40 00

Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.



Om oss

Vi vill utmana marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar.

Hög kvalitet och kundnära samarbeten är centralt för oss. Av erfarenhet vet vi att det är melodin för att skapa långsiktiga och fungerande relationer. Vi bygger för framtiden och ska med fokus, engagemang och våra proffsiga telefonister bli ännu bättre och därmed ytterligare höja branschens standard. Men framförallt ska vi förbättra våra kunders konkurrenskraft med våra anpassade lösningar.

Responda är en leverantör av professionell svarstjänst åt företag. Allt ifrån tillfällig telefonpassning till helhetsansvar för växelnumret och kundtjänst. Våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett föredömligt vis.

Responda har byggt upp en trevlig och öppen atmosfär där det är högt i tak. Det uppskattar våra anställda. Alla känner sig som en i gänget och vi anställer gladeligen människor med olika bakgrunder och profiler."

Besök gärna vår https://www.responda.se

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2021-12-01 Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Responda AB, Kista, Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/8".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Responda AB (org.nr 556754-1395)

Arbetsplats
Responda AB, Kista, Stockholm

Kontakt
Johan Rosenqvist
070-326 78 56

Jobbnummer
6122121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Responda AB, Kista, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Responda AB, Kista, Stockholm :