Resia Travel Group i Göteborg - söker en erfaren Biljettör

Resia / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia i Göteborg, Lerum, Kungsbacka, Alingsås, Stenungsund eller i hela Sverige

Vi söker ytterligare en biljettör till vår Försäljningssupport i Göteborg.
Avdelningen består av 18 medarbetare som har en samlad kompetens i våra säljsystem och säljprocesser. Våra medarbetares erfarenhet och kompetens är viktig för att kunna ge våra 45 resebyråer bästa förutsättningar. Tillsammans har vi djup kompetens inom våra säljsystem samt en bred kunskap inom försäljning och problemlösning i kundärenden.

Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär att arbeta med biljettering i Sabre och Amadeus. Som biljettör arbetar du med omskrivningar, refunderingar, tidtabellsändringar och generell köhantering i GDS:er och i Antares, som är vårt affärssystem. Du tar även hand om ACM/ADM och sköter BSP-avstämning. Vi har daglig kontakt med kunder och flygbolag och supporterar våra resesäljare vid regeltolkning och i flygrelaterade frågor.

Din Profil
Vi söker dig som är självständig, noggrann och strukturerad i ditt arbete och har mångårig erfarenhet av att arbeta som biljettör. Du är van vid att arbeta flexibelt, serviceinriktat, leverera en hög kvalitet och har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Som person är du positiv, stresstålig, har en god social förmåga, teamkänsla och ett gott humör.

Publiceringsdatum
2017-03-08

Kvalifikationer
Vi ställer krav på att du har:
• Minst 2-3 års erfarenhet av att arbeta som biljettör
• Mycket goda kunskaper i Amadeus och/eller Sabre
• Goda kunskaper Antares
• Tidigare erfarenhet av kundsupport och Backoffice
• Goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Excel och Word

Meriterande är om du har goda kunskaper i danska och norska. Har du tidigare arbetat på en Onlineresebyrå ser vi även det som meriterande.

Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid

Plats
Resia Servicecenter, Kruthusgatan 17, Göteborg

Tillträde
1 maj eller enligt överenskommelse

Kontaktperson för detta jobb
Har du frågor om tjänsten kontakta Försäljningssupportchef Lena Pauli på telefon 0725-698268 eller via e-post: lena.pauli@resia.se

Så ansöker du
Du är välkommen med din ansökan senast 10 april 2017 via www.resiatravelgroup.se/jobb. Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att snarast skicka in din ansökan.



Resia Travel Group är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med tillgänglighet, kompetens och personligt engagemang i fokus. Vår verksamhet omfattar försäljning av semesterresor, affärsresor samt möten, event och konferens i 45 butiker, på Internet och per telefon. Hos oss arbetar branschens vassaste resesäljare - deras passion, kompetens och långa erfarenhet av försäljning och resor är vårt viktigaste konkurrensmedel. Vi har Sveriges ledande kompetens, bredaste produktutbud och samarbetar med små och stora varumärken och aktörer inom både semesterresor, affärsresor samt möten, event och konferens.

Resia bedriver e-handel inom fyra olika varumärken, Resfeber.se, Boxoffice.se, Resia.se och Flygofar.se, samt dess motsvarigheter i Norge och Danmark.

I Göteborg finner du vårt huvudkontor - Servicecenter - som stödjer försäljningen med säljsupport, ekonomisk uppföljning, personalfrågor, teknisk utveckling, marknadsföring samt affärsutveckling.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Resia

Adress
Resia
Resia AB, Box 1114
40523 .

Kontorsadress
Resia AB, Box 1114

Jobbnummer
3363417

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia: