Resia Onlinesupport Göteborg

Resia Travel Group / Administratörsjobb / Göteborg
2018-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Resia Onlinesupport Göteborg" (publicerad 2018-09-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia Travel Group i Göteborg, Kungsbacka, Alingsås, Borås, Varberg eller i hela Sverige

Vi söker Sveriges bästa medarbetare till vår onlinesupport. Tycker du att resebranschen är spännande och vill arbeta på Sveriges bästa Reseföretag? Då är du den vi söker. Hos oss får du vara en del av ett framgångsrikt team på en arbetsplats som präglas av respekt, kompetens och energi.

Beskrivning av tjänsten
På Resia & Resfeber Onlinesupport har vi kontakt med våra kunder dagligen via mail och telefon. Vi tar hand om alla ärenden som rör våra kunders bokningar såsom avbokningar, tidsändringar, bagagefrågor, namnändringar, reklamationer, hjälp med bokning av tilläggstjänster mm. Vi hjälper också kunder att boka resor och addera till hotell och evenemangsbiljetter till sin resa. I ditt arbete tar du eget ansvar och levererar mervärde i alla kundsamtal. Vårt mål är att alltid ge kunden den bästa reselösningen och överträffa kundens förväntningar.

Ett högt arbetstempo ger dig energi och du ser förändringar som en väg till förbättringar. Om du gillar en arbetsmiljö med högt i tak och nära till skratt kommer du att trivas hos oss. Du kommer att arbeta i ett team på 6 personer. Onlinesupporten är en del av vår Försäljningssupport och tillsammans är vi 22 personer och vi sitter på Resias Servicecenter, där alla våra centrala funktioner finns samlade.

Publiceringsdatum
2018-05-25

Kvalifikationer
Vi vill att du har:

• Erfarenhet av resebranschen
• Erfarenhet av arbete med kundservice och försäljning
• Kundfokus och servicekänsla
• Kompetens i Amadeus eller Sabre
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande är om du har goda kunskaper i norska eller danska språken då vi kommunicerar med danska och norska kunder dagligen.

Då Resia strävar efter mångfald inom organisationen uppmuntrar vi sökande av olika bakgrund.

Placering
Göteborg

Omfattning
Tillsvidareanställning på heltid

Tillträde
13 augusti eller enligt överenskommelse

Kontaktuppgifter för detta jobb
Om du har frågor om tjänsten, kontakta Försäljningssupportchef Lena Pauli via e-post: (mailto:Lena.pauli@resia.se)eller på telefon 0725-69 82 68.

Så ansöker du
Du är välkommen med din ansökan senast den30junivia (https://jobb.resiatravelgroup.se/jobs/78437-resia-onlinesupport-goteborg)Klicka på knappen "Skicka ansökan" där du laddar upp ditt CV och ditt personliga brev.

Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med fortlöpande intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att skicka in din ansökan redan idag.

______________________________________________________________________________________________

Resia är en del av Resia Travel Group. Resia Travel Group har skapat och driver flertalet varumärken inom resebranschen där den gemensamma nämnaren är personligt engagemang. Med branschens bästa kompetens, en utmärkande energi och stor nyfikenhet har vi som målsättning att alltid skapa överraskande bra reselösningar. För vi kan det här med resor. Vi vet vad som tillför värde när man är på resande fot. Semesterdrömmar, smidiga affärsresor, energigivande möten, gruppresor och events samt välorganiserade kongresser - vi gör skillnad tack vare våra 500 specialiserade medarbetare.

Med fäste i Skandinavien jobbar vi mot hela världen och är tillgängliga såväl online som via telefon och i butik. Vi möter våra kunder genom varumärkena Resia, Resfeber, Box Office, Bengt-Martins, Cruise Market, Rejsefeber, Reisefeber, Ticket Service, ARTE Udland och Hyttespecialisten. Huvudsätet finns i Göteborg där vårt Servicecenter stöttar kundmötet med funktioner som marknad, teknisk utveckling, ekonomi, HR, IT och säljsupport. År 2016 omsatte vi 3,6 miljarder kronor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Pauli lena.pauli@resia.se 0725698268

Företag
Resia Travel Group

Adress
Resia Travel Group
Kruthusgatan 17
40523 Göteborg

Kontorsadress
Kruthusgatan 17, Göteborg

Jobbnummer
4167125

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia Travel Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia Travel Group: