Resia Onlinesupport Göteborg
Resia Travel Group / Administratörsjobb / Göteborg
2018-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Resia Onlinesupport Göteborg" (publicerad 2018-09-07) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resia Travel Group i Göteborg,
Kungsbacka,
Alingsås,
Borås,
Varberg eller i
hela Sverige Resia är en del av Resia Travel Group. Resia Travel Group har skapat och driver flertalet varumärken inom resebranschen där den gemensamma nämnaren är personligt engagemang. Med branschens bästa kompetens, en utmärkande energi och stor nyfikenhet har vi som målsättning att alltid skapa överraskande bra reselösningar. För vi kan det här med resor. Vi vet vad som tillför värde när man är på resande fot. Semesterdrömmar, smidiga affärsresor, energigivande möten, gruppresor och events samt välorganiserade kongresser - vi gör skillnad tack vare våra 500 specialiserade medarbetare.
Med fäste i Skandinavien jobbar vi mot hela världen och är tillgängliga såväl online som via telefon och i butik. Vi möter våra kunder genom varumärkena Resia, Resfeber, Box Office, Bengt-Martins, Cruise Market, Rejsefeber, Reisefeber, Ticket Service, ARTE Udland och Hyttespecialisten. Huvudsätet finns i Göteborg där vårt Servicecenter stöttar kundmötet med funktioner som marknad, teknisk utveckling, ekonomi, HR, IT och säljsupport. År 2016 omsatte vi 3,6 miljarder kronor.
Vi söker Sveriges bästa medarbetare till vår onlinesupport. Tycker du att resebranschen är spännande och vill arbeta på Sveriges bästa Reseföretag? Då är du den vi söker. Hos oss får du vara en del av ett framgångsrikt team på en arbetsplats som präglas av respekt, kompetens och energi.
Beskrivning av tjänsten
På Resia & Resfeber Onlinesupport har vi kontakt med våra kunder dagligen via mail och telefon. Vi tar hand om alla ärenden som rör våra kunders bokningar såsom avbokningar, tidsändringar, bagagefrågor, namnändringar, reklamationer, hjälp med bokning av tilläggstjänster mm. Vi hjälper också kunder att boka resor och addera till hotell och evenemangsbiljetter till sin resa. I ditt arbete tar du eget ansvar och levererar mervärde i alla kundsamtal. Vårt mål är att alltid ge kunden den bästa reselösningen och överträffa kundens förväntningar.
Ett högt arbetstempo ger dig energi och du ser förändringar som en väg till förbättringar. Om du gillar en arbetsmiljö med högt i tak och nära till skratt kommer du att trivas hos oss. Du kommer att arbeta i ett team på 6 personer. Onlinesupporten är en del av vår Försäljningssupport och tillsammans är vi 22 personer och vi sitter på Resias Servicecenter, där alla våra centrala funktioner finns samlade.
Publiceringsdatum2018-02-01KvalifikationerVi vill att du har:
• Erfarenhet av resebranschen
• Erfarenhet av arbete med kundservice och försäljning
• Kundfokus och servicekänsla
• Kompetens i Amadeus eller Sabre
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande är om du har goda kunskaper i norska eller danska språken då vi kommunicerar med danska och norska kunder dagligen.
Då Resia strävar efter mångfald inom organisationen uppmuntrar vi sökande av olika bakgrund.
Placering
Göteborg
Omfattning
Tillsvidareanställning på heltid
TillträdeEnligt överenskommelse
Kontaktuppgifter för detta jobbOm du har frågor om tjänsten, kontakta Försäljningssupportchef Lena Pauli via e-post:
lena.pauli@resia.se eller på telefon 0725-69826
Så ansöker duVälkommen med din ansökan senast den 25 februari via
http://www.resiatravelgroup.se/jobb. Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att snarast skicka in din ansökan
https://jobb.resiatravelgroup.se/.Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Pauli
lena.pauli@resia.se 0725698268
FöretagResia Travel Group
AdressResia Travel Group
Kruthusgatan 17
40523 Göteborg
KontorsadressKruthusgatan 17, Göteborg
Jobbnummer 3938951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.