Resesäljare
Sydresor AB / Administratörsjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Älmhult,
Osby,
Östra Göinge,
Ljungby,
Markaryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sydresor AB i Älmhult Då en av våra trogna medarbetare har fått arbete på annat håll behöver vi en värdig ersättare.
Tjänsten är på heltid. Vi ser gärna manliga sökande då flertalet av oss är är kvinnor.
Vi önskar också att anställningen blir långsiktig.
Vi söker därför en säljare till vår affärsreseavdelning/ privatresor.
Som säljare skall Du:
• Ha erfarenhet av resebranschen, samt ha vana att sätta kunden i fokus. Det är mycket viktigt att du förstår en affärsresenärs krav på service och kvalitet.
• Kunna arbeta självständigt och klara av hela processen från bokning, prissättning, administration och fakturering.
• Känna till eller behärska Amadeus eller Galileo. Det är en merit om du kan IATA.
• Kunna uttrycka dig både i tal och skrift, så att inga missförstånd sker. Detta är särskilt viktigt då mycket av våra affärer sker via mail och telefon.
• Kunna Engelska, vilket är ett krav. Är du flerspråkig är det också en merit.
• Ha förmåga att planera och organisera Ditt arbete. Ordning och reda är jätteviktigt!
• Vara positiv och ärlig, och du måste vara mycket stresstålig och självklart ska du ha servicekänsla!
Är du den vi söker, hör då av dig!
Frågor ring Henrik 0476 714 15
Ansökningar samt foto via mail till :
kina@sydresor.seSista ansökningsdag 24 Sep.
Tillträde: Snarast
Publiceringsdatum2010-09-14Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-24
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kina@sydresor.seFöretagSydresor AB
AdressSydresor AB
BOX 16
34321 ÄLMHULT
KontorsadressStationsplan
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0476-71415
Faxnummer: 0476-15595
E-postadress:
kina@sydresor.se Jobbnummer 732420
Observera att sista ansökningsdag har passerat.