Reservdelsrådgivare

Bilia AB / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bilia AB i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Solna, Lidingö eller i hela Sverige

Gillar du att tillsammans med kollegorna leverera hög servicenivå? Trivs du samtidigt med att arbeta i team och ser styrkan i att lösa uppgifter tillsammans? Då kan det vara dig vi söker som reservdelsrådgivare till Bilia Jaguar Land Rover i Smista!

Bilia Jaguar Land Rover befinner sig på en mycket intressant och spännande resa när vi går från premium till Modern Luxury. I övergången till Modern Luxury är kvaliteten på kundupplevelsen av den allra största vikten, den stora skillnaden sitter i detaljerna, hur vi bemöter såväl kollegor som våra gäster.

Det här erbjuder Bilia

En inkluderande organisation som värdesätter dig och dina kompetenser. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning, samarbete samt bra utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara en del av att skapa hållbara och nya innovativa lösningar.

Vi tycker man ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Som medarbetare på reservdelsavdelningen hos oss kommer du att jobba med såväl tekniker som servicerådgivare för att säkerställa att rätt reservdelar kommer hem till när jobbet ska utföras. Andra viktiga uppgifter är lagervård och säkerställa att vi lagerför rätt delar. Reservdelsavdelningen ansvarar för försäljning av reservdelar och tillbehör till verkstad, bilförsäljning samt ger service till såväl privatkunder som företagskunder över disk. Du rapporterar till Customer Experience Manager för Bilia Jaguar Land Rover, Smista.

Vad vi önskar av dig

Vi tror att du har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Då telefon och dator är dina naturliga arbetsredskap behöver du ha god datorvana. Tjänsten ställer höga krav på din administrativa förmåga såväl som din förmåga att planera och prioritera. B-körkort är ett krav för tjänsten och har du även truckkort är det meriterande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Önskvärt med kunskap i systemet kobra och reservdelskataloger. Som person är du serviceminded ut i fingerspetsarna och har kunskapen och har förståelse för hur skapa en relation såväl internt som med våra gäster. Du är positiv och lösningsorienterad med en "allt är möjligt"-attityd.

Publiceringsdatum
2024-02-02

Övrig information
I denna rekrytering kommer stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders inledande provanställning. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Client Experience Manager Gustaf Branden på gustaf.branden@bilia.se.

Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
-

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bilia AB (org.nr 556112-5690), https://www.bilia.se/

Kontakt
Platschef
Gustaf Branden
gustaf.branden@bilia.se
08 409 093 86

Jobbnummer
8441694

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bilia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bilia AB: