Releasy söker Teamledare!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2022-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker Teamledare!" (publicerad 2023-01-20) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice?
Är du en ambitiös och målinriktad person som brinner för ledarskap och utveckling?
Vill du dessutom arbeta tillsammans med ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker efter en relationsskapande och engagerad Team ledare till vårt kontor i Borås. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom liknande bransch med personalansvar.

Våra förmåner
• Frukost
• Frukt
• Rabatterat pris hos Fitness 24/7
• Rabatterat pris hos frisör och barberare
• Rabatterat lunchhäfte hos Astern
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Terminalglasögon
• Privat vård via vår företagshälsovård Feelgood
• Samtalsstöd dygnet runt med arbetshälsajouren
• Hög påverkan inom företaget
• Mängder med utvecklingsmöjligheter!

Snabbfakta
ROLL: Teamledare
STAD: Borås
OMFATTNING: Heltid - 100%
LÖN: Månadslön
ARBETSTIDER: Rollen innebär oregelbundna arbetstider dagtid, kvällstid och helg.
STARTDATUM: Enligt överenskommelse
ÖVRIGT: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Om Rollen & Arbetsuppgifterna
Som Teamledare har du ett övergripande resultat och personalansvar för ca 15-25 st medarbetare. Du kommer arbeta med daglig styrning och planering. Det är ditt ansvar att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation, arbetsglädje och utveckling. För att lyckas i rollen krävs en stark drivkraft, ett prestigelöst förhållningssätt och en god samarbetsförmåga. Detta för att bidra till skapandet av ett familjärt arbetsklimat. Som Teamledare förväntas du vara självgående och ansvarstagande. Där du på eget bevåg tar initiativ med arbetet kring nyckeltalens framdrift så som produktivitet och effektivitet. Arbeta målinriktat, utveckla ditt team, analysera och rapportera resultat. Du lever och lär efter företagets policys och mål. Vi skall i varje enskild kundinteraktion leverera "Den bästa kundupplevelsen"

Generella krav
• Har en godkänd gymnasieutbildning.
• Har erfarenhet av tidigare arbete i ledande position.
• Har erfarenhet av tidigare arbete inom kundbemötande och service.
• Goda kunskaper i svenska och engelska. Både tal och skrift.
• Mycket god dator och systemvana.

Om Releasy
Vi är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Vi är ca 1800 anställda med kontor i Stockholm, Borlänge, Borås, Karlskoga, Linköping och Barcelona. Sammanlagt har vi tusentals år av erfarenhet inom kundtjänst som vi mer en gärna delar med varandra!
Se gärna vår film för en snabb inblick i hur vi har det. https://youtu.be/igsxhXDrYxI

ÄR DU DEN VI SÖKER? Skicka din ansökan redan i dag! Via vår hemsida: https://karriar.releasy.se/
Ansökningar hanteras löpande och observera att du kommer genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kontaktar du ansvarig rekryterare Adam Gyllin på adam.gyllin@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-09-01

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6938286

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: