Releasy söker nya Teamledare

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och försäljning och känner dig redo för nya utmaningar som Team Leader! Tjänsten är placerad i Borlänge där vi varje dag levererar den bästa kundupplevelsen! Som Team Leader leder du genom att vara exemplet agenterna vill följa. Du har ett analytiskt öga för vad som hjälper och vad som stjälper ditt team.

Vi söker efter dig som inte är rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder, även i stressiga situationer. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att ni ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 15-20 medarbetare, vissa med erfarenhet och andra helt nya inom området, så skinn på näsan och att ej vara rädd för att ta tag i obekväma situationer ligger i din natur. Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Du ser försäljning som en service och en naturlig del av varje möte med kund. Vi ser att du har en inställning och ambition där inget problem är för litet, inget behov är för stort. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Vi möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Du ser det som en självklarhet att telekommunikation är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas på detta uppdrag.

Ansvarsområden: - Huvudansvar för teamets lönsamhet - Personalansvar för samtliga medarbetare i teamet - Huvudansvar för kvalitet och att alla medarbetare har rätt kunskapsnivå - Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro - Delvis ansvar för kontakten med uppdragsgivare - Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet

Kvalifikationskrav: - Lägst gymnasiekompetens - God datorvana - Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och försäljning.

Anställningsgrad: 100%

Lön: Månadslön enligt överenskommelse.

Start: Enligt överenskommelse.

Ansökan: Skicka in din ansökan (CV, personligt brev) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2019-11-17 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Rekryteringsprocessen kommer att starta omgående.

Vid frågor kan du kontakta Christina Boge, christina.boge@releasy.se eller Gabriel Henriks, gabriel.henriks@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-10-25

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), http://releasy.se/

Arbetsplats
Releasy Customer Management

Jobbnummer
4883310

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: