Releasy söker medarbetare till Telias kundtjänst

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2021-06-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker medarbetare till Telias kundtjänst" (publicerad 2021-07-06) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och vill nu få möjlighet att bredda dina erfarenheter? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!

I takt med Releasys expansion söker vi nu nya grymma agenter till spännande uppdrag på Telia, Sveriges största teleoperatör! Ta chansen och ansök redan idag då tillsättning sker före sista ansökningsdag.

Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som Kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.

Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice eller liknande samt försäljning är meriterande.

Publiceringsdatum
2021-06-16

Arbetsuppgifter
• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning som en del av servicen.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Lön och anställningsgrad

Lön: Månadslön enligt kollektivavtal.
Anställningsgrad: 100 %.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-06-28. Tillsättning sker löpande, så se till att skicka in din ansökan till oss redan idag!

Startdatum 2021-07-05.

Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryteringsansvariga christina.boge@releasy.se eller johanna.davidsson.drakou@releasy.se

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång om du skulle bli aktuell för att gå vidare i processen. Vi gör bakgrundskontroller på alla våra tjänster för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare och att det inte finns några tvivel på att du är rätt person.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5813729

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: