Releasy söker kundtjänstmedarbetare - med eller utan sälj!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Är du en kommunikativ problemlösare som brinner för kundservice? Vill du arbeta på en resultatinriktad arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Releasy söker nu kundtjänstmedarbetare till våra uppdrag SL , Dagens Nyheter eller Telia. Du kommer att tilldelas ett uppdrag men är välkommen att visa intresse för flera. Vad tror du passar dig bäst?

I kundtjänsten på Releasy tar du emot inkommande kundärenden till våra uppdragsgivare genom samtal, chatt och mejl. På SL möter du Stockholmsresenärer och löser frågor kring reseplanering, biljettfrågor och annat som kan uppstå i kollektivtrafiken. Dagens Nyheter är en av Sveriges största dagstidningar med både tidningsprenumerationer och andra medietjänster. Här har vi kundvård i främsta rummet. Telia erbjuder ett brett utbud av mobila och fasta telekomtjänster och här får du en unik möjlighet att kombinera service med sälj. Telia passar dig som är tävlingsinriktad och vill få ut det lilla extra genom säljet.

Du jobbar mot ett av dessa uppdrag, skriv gärna vilket eller vilka du är intresserad av i ditt personliga brev. För att trivas i kundtjänst behöver du vara stresstålig och tydlig i din kommunikation då du ska kunna leverera en snabb lösning till kunden. Skriftlig kommunikation är en viktig del av ditt uppdrag och du behöver ett professionellt och välformulerat språk, både på svenska och engelska. Som person är du snabblärd, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.

Publiceringsdatum
2021-04-07

Arbetsuppgifter
• Möta och hantera kunder via telefon, chatt och mejl.
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär inom kundtjänst. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.

Arbetstider

Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är:

SL: måndag-söndag 06.00-23.00

DN: måndag - fredag 08.00-18.00 och helgdagar 09.00-13.00.

Telia: måndag - fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45.

Arbetstiderna kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad

Du erbjuds en anställning på 75-100 % som börjar med sex månaders provanställning och med månadslön enligt kollektivavtal.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-04-22. Startdatum för SL är 30/4, DN 3/5 samt 14/5 och Telia 21/5. Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se. Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5677323

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: