Releasy söker kundtjänstmedarbetare!
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Skövde,
Jönköping eller i
hela Sverige Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vill du vara med på en spännande resa där du får möjlighet att utvecklas mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare? Då har vi jobbet för dig! I takt med Releasys expansion söker vi nu nya kompetenta kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Linköping för våra spännande uppdrag.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy representerar du uppdragsgivarens företag. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.
Publiceringsdatum2020-03-11Arbetsuppgifter• Hjälpa kunder över telefon
• Hjälpa kunder via mail och chatt
• Utföra administrativa uppgifter
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
Vi erbjuder dig
• Möjlighet att jobba med spännande uppdrag
• En rolig arbetsplats med engagerande Teamleaders som stöttar dig i din utveckling
• Du ingår i ett team som tillsammans arbetar mot gemensamma mål
• Diverse teamaktiviteter
• Friskvårdsbidrag och andra uppskattade personalförmåner
Utvecklingsmöjligheter
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Team leader för fortsatt utveckling. Releasy erbjuder även möjligheter till ansvarsuppdrag både inom rollen samt inom andra avdelningar.
Arbetstider
Arbetstiderna kan variera, men du ska kunna vara flexibel mellan 06:00-23:00 mån-sön.
Lön och anställningsgrad
100%. Provanställning på 6 månader tillämpas.
Ansökan och tillsättningsdatum
Vi går igenom alla ansökningar löpande så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-04-12. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Carolina Cleber på
carolina.cleber@releasy.se eller Jennifer Pettersson på
jennifer.pettersson@releasy.se.
Observera att du eventuellt kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte.
Välkommen med ansökan!
Om företagetVi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 5145101
Observera att sista ansökningsdag har passerat.