Releasy söker en Teamledare till Borås!

Releasy Customer Management AB / Chefsjobb / Borås
2020-11-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker en Teamledare till Borås!" (publicerad 2021-03-08) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Brinner du för kundservice och försäljning? Har du erfarenhet av att leda och utveckla andra? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!

I samband med Releasys expansion söker vi nu ytterligare en driven Teamledare till vårt kontor i Borås.

Vem söker vi?

Som Teamledare på Releasy har du ett direkt personalansvar för ca 20 medarbetare och ansvarar för medarbetarnas utveckling, välmående, resultat samt att kvalitetssäkra arbetet i en bransch med högt tempo. Vi söker därför dig som inte är rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att ni ska prestera bättre än gårdagen. Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Arbetet ställer höga krav på prestigelöshet och professionalism varför stor vikt kommer att läggas vid din personlighet.

Utöver detta ser vi att du har

• Gymnasial utbildning


• Erfarenhet av tidigare arbete inom kundservice eller liknande


• Erfarenhet av personalansvar, meriterande är om du tidigare arbetat som ledare inom telekombranschen


• Mycket god dator-/systemvana


• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Dina primära ansvarsområden

• Huvudansvar för teamets lönsamhet.


• Personalansvar för samtliga medarbetare i teamet.


• Huvudansvar för kvalitet och att alla medarbetare har rätt kunskapsnivå.


• Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro.


• Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet.

Lön och anställningsgrad

Lön: Månadslön

Anställningsgrad: Heltid

Start

Enligt överenskommelse.

Ansökan och tillsättningsdatum

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2020-12-18 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterare Erika Ohlsén på erika.ohlsen@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-11-24

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5458844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: