Releasy Borås söker Teamledare!
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås,
Ulricehamn,
Vårgårda,
Tranemo,
Herrljunga eller i
hela Sverige Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Teamledare till vårt kontor i Borås.
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. Är du en ambitiös och målinriktad person som brinner för ledarskap och utveckling? Vill du arbeta tillsammans men ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!
Snabbfakta
Roll: Teamledare
Arbetsort: Borås
Omfattning: 100%
Lön: Månadslön
Startdatum: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Frukost, Friskvårdsbidrag, Massage, Terminalglasögon, Rabatter på lunchhäfte, Företagshälsovård, Samtalsstöd via arbetshälsajouren, lokala förmåner och rabatter
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledarskap, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Hög påverkan inom företaget, Tydliga mål, utvecklingsmöjligheter
Publiceringsdatum2023-04-17ArbetsuppgifterSom Teamledare har du ett övergripande resultat och personalansvar för ca 15-25 st medarbetare. Du kommer arbeta med daglig styrning och planering. Det är ditt ansvar att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation, arbetsglädje och utveckling. För att lyckas i rollen krävs en stark drivkraft, ett prestigelöst förhållningssätt och en god samarbetsförmåga. Detta för att bidra till skapandet av ett familjärt arbetsklimat. Som Teamledare förväntas du vara självgående och ansvarstagande. Där du på eget bevåg tar initiativ med arbetet kring nyckeltalens framdrift så som produktivitet och effektivitet. Arbeta målinriktat, utveckla ditt team, analysera och rapportera resultat. Du lever och lär efter företagets policys och mål. Vi skall i varje enskild kundinteraktion leverera "Den bästa kundupplevelsen"
ProfilHar en godkänd gymnasieutbildning
Kan tala svenska och engelska flytande
Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Har erfarenhet av tidigare arbete i ledande position
Har erfarenhet av tidigare arbete inom kundservice
Mycket god data- och systemvana.
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Så ansöker duÄr du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! på vår hemsida:
https://karriar.releasy.se/Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare:
adam.gyllin@releasy.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 7668656
Observera att sista ansökningsdag har passerat.