"Rekryteringsträff" Kontorsassit sökes till kund

Student Consulting AB / Receptionistjobb / Stockholm
2013-02-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen ""Rekryteringsträff" Kontorsassit sökes till kund" (publicerad 2013-02-05) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Student Consulting AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Välkommen till rekryteringsträff, arbetsförmedlingen Rinkeby-Kista.

Plats: Kista Galleria, trappa 3. T-bana: Kista
Tid: Fredagen 15 februari, kl. 10.15 (KOM I TID)
Glöm inte att ta med ditt CV och förbered dig för en kortare intervju.

Publiceringsdatum
2013-02-05

Beskrivning av verksamheten
Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Är du en god administratör som gillar att arbeta strukturerat och brinner för att göra det lilla extra? Är du lösningsorienterad, flexibel och gillar att arbeta självständigt? Då har vi jobbet till dig!
Vår kund är en av Nordens mest framgångsrika advokatbyråer. De är inriktade mot affärsjuridik med klienter bestående av både nationella och internationella företag och besitter bred kompetens inom ett flertal rätts- och verksamhetsområden.

Tjänsten som kontorsassistent innebär att du tillsammans med andra medarbetare kommer att vara behjälplig med de administrativa sysslorna hos vår kund. Din roll kommer bland annat att innefatta:

• Insamling och sammanställning av material i pärmar och rapporter
• Kopiering av stora mängder data
• Dokumenthantering till ambassader
• Vara behjälplig vid enklare IT-problem
• Vara en del av en service-/stödfunktion

Då kundens behov finns i dagsläget, startar tjänsten så snart som möjligt och kommer att pågå i 6 månader, tjänsten är på heltid med arbetstider mellan klockan 10.00-18.30. Du kommer att arbeta som konsult via Professional Consulting, men din arbetsplats är i kundens lokaler i centrala Stockholm.

Utbildning och erfarenhet
Du som söker tjänsten får gärna ha tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller av att arbetat i servicebranschen. Vi ser gärna att du som söker har kännedom om dokumenthantering och kan hantera stora mängder data och du får gärna ha ett intresse för bild och foto. Vidare har du mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska och har goda kunskaper i Officepaketet och är en duktig dataanvändare. Som person är du prestigelös och gillar att jobba i ett högt tempo, självständigt och mot deadlines. Vidare är du lösningsfokuserad, noggrann och jobbar alltid utifrån att ge god service. Låter det här som ett intressant jobb för dig?

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
6 månader.

Tillträde
Omgående!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Välkommen att delta på rekryteringsträff hos arbetsförmedlingen Rinkeby-Kista, fredag 15 februari kl. 10.15.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Student Consulting AB

Adress
Student Consulting AB
11346 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020

Jobbnummer
1458073

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Student Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Student Consulting AB: