Rekryteringsträff Innesäljare - Säljkompetens AB - Säljarjobb i Stockholm
Rekryteringsträff Innesäljare
Säljkompetens AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Säljkompetens AB i Stockholm

VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFF FÖR SÄLJARE PÅ
ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY!

Onsdagen den 7 mars.
Drop in för arbetssökande kl 13.30-14.00.
Adress: Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget. (uppgång Olof Palmes gata/Tunnelgatan)

Ta med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivarna. Beroende på hur många som kommer får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.

Alla säljföretag som deltar i rekryteringen följer lönenivåer som lägst motsvarar Almegas kollektivavtal på garantilön vid fast +rörlig lön ( fn 17:300 kr vid fyllda 24) eller har fast timlön motsvarande lägst nivån på kollektivavtal.

Säljkompetens är ett företag som är specialiserat i att utveckla säljorganisationer. I en situation med hård konkurrens är det ofta säljstyrkan som är avgörande för ett företags framgång eller misslyckande. Vi hjälper dig att förbättra ditt företags säljstyrka, antingen genom intern utveckling (utbildning, effektivisering ) eller genom extern komplettering (rekrytering, uthyrning)

Nu söker duktiga innesäljare till ett uthyrningsuppdrag.
Vår kund, en marknadsledande köttimportör, expanderar sin verksamhet och söker en innesäljare inom daglivsvaruhandel.
I rollen som innesäljare kommer du att bearbeta kunder på telefon. Dessa kunder är strategiskt viktiga och kräver ett stort engagemang och kvalitativ bearbetning på butiksnivå men även centralt. Bland kunderna hittar du grossister, butiker, demoföretag och andra leverantörsföretag. Du rapporterar till försäljningschefen för daglivsvaruhandel och ansvarar för säljbearbetning av nya och gamla kunder, tar emot och handlägger order och förfrågningar, genomför försäljning. Du informerar om och rekommenderar produkt utifrån kundens behov. Du följer även upp och bevakar order, leveranser, besvarar eller förmedlar förfrågningar om kvantiteter, leveranstider, villkorsfrågor osv. Viss säljadministration förekommer.

Vi vill att du har:
* Mycket god branschkännedom och produktkännedom.
* Mycket gott affärsmannaskap. Alltid ha ett alternativ till hands om en vara är slut.
* Förmåga att situationsanpassa vid förhandlingar. Förmåga till avslut.
* Mycket hög initiativförmåga och driv - självgående.

Publiceringsdatum
2012-02-27

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Detta är ett uppdrag på 3 månader, eventuellt längre, med tillträde så snart som möjligt.

Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-07
Låter det intressant? Kontakta oss redan idag!
För mer information är du välkommen att kontakta Michal Skotnicki på tel.nr: 08-200520 eller 0701-727939. Ansökan skickar du till michal@saljkompetens.com
Ansökan kan skickas till e-postadress: michal@saljkompetens.com

Kontakt
Michal Skotnicki 08-20 05 20 alt. 0701-727939., michal@saljkompetens.com

Företag
Säljkompetens AB

Adress
Säljkompetens AB
11123 STOCKHOLM

Kontorsadress
Barnhusgatan 3

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-200520
Faxnummer: 08-200720
E-postadress: info@saljkompetens.com

Jobbnummer
1169348

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Säljkompetens AB: