"Rekryteringsträff" Erfaren tekniker / IT / servicedesk
Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Välkommen att söka tjänsten vid arbetsförmedlingen Rinkeby-Kistas rekryteringsträff inom IT.
Tid: Fredagen den 22 April, drop-in mellan kl. 10-11.
Var: Kista Science Tower, Färögatan 33 i Kista, T-bana Kista C.
Ta med dig flera exemplar av ditt CV och förbered dig på kortare intervjuer.
Publiceringsdatum2016-04-12Beskrivning av verksamhetenCentric Professionals är ett IT-bemanningsföretag med över 270 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta på vår kunds 2nd line support och lösa inkommande ärenden självständigt, via remote desktop eller på plats. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor för att lösa de problem som dyker upp.
Utbildning och erfarenhetDu som söker har arbetat i en servicedesk tidigare, antingen med first eller second line support. Vi ser att du har erfarenhet av Windows, Officepaketet, Active Directory samt något ärendehanteringssystem. Du har grundläggande teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt, via remote desktop eller på plats. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna, både i praktiken och i teorin. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.
Som alla våra konsulter ser vi att du är ansvarstagande, engagerad, noggrann och flexibel. Arbetet ställer stora krav på servicemedvetenhet för att ta till sig användarens problem och kunna hjälpa till på ett tydligt och pedagogiskt sätt.
Som servicedeskmedarbetare kommer du att vara anställd av Centric men arbetet kommer att vara förlagt ute hos någon av våra kunder runt om i Stockholm.
Som konsult hos Centric är (förutom din tekniska kunskap), din sociala kompetens väldigt viktig. Vi är ett glatt och positivt företag och våra konsulter uppskattas högt av våra kunder. Det är därför viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor och agerar professionellt i alla situationer.
Vad vi erbjuder
Du som söker har arbetat i en servicedesk tidigare, antingen med first eller second line support. Vi ser att du har erfarenhet av Windows, Officepaketet, Active Directory samt något ärendehanteringssystem. Du har grundläggande teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt, via remote desktop eller på plats. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna, både i praktiken och i teorin. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tillträdesnarast
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-22
Välkommen att söka tjänsten vid Arbetsförmedlingen Rinkeby-Kistas rekryteringsträff i Kista Science Tower Conference. Om du inte har möjlighet att delta på träffen är du välkommen att söka tjänsten genom att gå in på företagets hemsida:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
Box
17266 SUNDBYBERG
KontorsadressHamngatan 33
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 2778838
Observera att sista ansökningsdag har passerat.