Rekryteringssupport på deltid till utbildningsföretag, Stockholm - Upgrades Education Sweden AB - Administratörsjobb i Stockholm
Rekryteringssupport på deltid till utbildningsföretag, Stockholm
Upgrades Education Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Upgrades Education Sweden AB i Stockholm

Vad gör en rekryteringssupport på Upgrades?

* Assistera rekryteringsansvarig med hela rekryteringsprocessen av våra språkkonsulter: annonsering, urval, granska CV utifrån kravprofiler, telefonavstämningar, intervjuer samt kontraktsskrivningar.
* Proaktivt leta efter nya kandidater i olika kanaler
* Allmän administration kopplat till rekrytering- och anställningsprocessen

Det finns spännande utvecklingsmöjligheter i sommar och höst för rätt person och du kan få komma att driva egna projekt kopplat till rekrytering och bemanning.
Då Upgrades är ett litet företag kommer du även att ges möjlighet att få inblick i andra processer rörande bolagsstyrning. Du jobbar i ett nära samarbete med Operativ chef, rekrytering- och konsultansvarig.

Är du på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb inom rekrytering på ett litet företag med mycket hjärta och personlighet? Då tycker vi du ska läsa vidare för just nu letar vi efter en engagerad och driven rekryteringssupport till vårt härliga team!

Vilka kompetenser och erfarenheter krävs?

Krav är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara antingen deltidsjobb eller att du är studerande på högskola/universitet (minst ett år kvar av studierna, gärna inom personal, arbetsliv, marknad, beteendevetenskap eller annan likvärdig utbildning). Erfarenhet av servicearbete sedan tidigare är meriterande, men det viktiga för oss är inte din meritlista utan att du är villig att lära dig och vill utvecklas inom rekrytering.
Det är viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Vi ser gärna att du har god datorvana samt erfarenhet av sociala medier.

Vem är du som person?

Som person är du noggrann, engagerad och ansvarstagande. Du är flexibel, stresstålig och har lätt för att samarbeta med andra och måste tycka om att jobba i ständig förändring. Du är en nyfiken person som kan ta för dig och driver ditt arbete framåt. Vem du är och vilka dina drivkrafter är tror vi är avgörande för att lyckas i denna roll därför kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.

Vad gör Upgrades?
Upgrades är ett språkföretag där privatpersoner och företag får skräddarsydd undervisning i språk. Vi erbjuder fasta kurser och individuell undervisning. Inom båda områden så anpassas utbildningen efter våra kunders nivå, tidsschema och mål. När en kund arbetar med oss så fokuserar vi inte bara på ämnet utan vi lägger också stort fokus på verktygen och motivationen bakom lärandet. Allt för att deltagaren ska nå sina mål och sedan fortsätta att lära även efter det att kursen är slut.

Vad kan vi erbjuda dig?
* En ansvarsfull roll i ett litet entreprenörsdrivet företag där allas insatser räknas
* En del i ett glatt team med personlig och familjär stämning där vi alla strävar efter att utvecklas och jobba med kvalitet
* Härligt kontorslandskap i hjärtat av Östermalm
* En språngbräda av erfarenheter på din väg ut i arbetslivet
* Flexibla arbetstider - 10-15 timmar/vecka

Varaktighet, arbetstid
Deltid. Minst 10-15 h per vecka, flexibla arbetstider

Publiceringsdatum
2019-01-29

Ersättning
Timlön enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-25
Ange följande referens när du ansöker: Rekryteringssupport

Kontakt
Tiffany Wiklund tiffany.wiklund@upgrades.se

Företag
UPGRADES EDUCATION SWEDEN AB

Adress
UPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
Skeppargatan 27
11452 STOCKHOLM

Kontorsadress
Skeppargatan 27

Jobbnummer
4582669

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upgrades Education Sweden AB: