Rekryteringskoordinator till långt uppdrag!

Andara / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som rekryteringskoordinator kommer du att höra till bolagets svenska HR-avdelning och vara en del av ett rekryteringsteam. Rekryteringsteamet är i sin tur en del av företagets internationella HR-organisation.

Arbetsbeskrivning
I rollen som rekryteringskoordinator krävs en förmåga att arbeta med både volym och tempo, att förstå helheten och ändå uppmärksamma detaljer och dagliga aktiviteter i samband med rekrytering. Din administrativa och samordnande förmåga värderas högt.

* Stödja Rekryteringsansvariga, HRBPs och HRRP 's med diverse administration.
* Administrativt stöd vid rekryteringsprocesser från början till slut.
* Sammanställa siffror eller information från olika källor såsom kostnader, säkerställa fullständighet och riktighet samt följa upp avvikelser.
* Kontakta kunder gällande icke-typiska, känsliga eller komplicerade frågor.
* Organisera, kontrollera och leverera särskilda administrativa tjänster.
* Styra små projekt inom ramen för allmän vägledning och säkerställa leverans av projektresultat enligt plan.

Din profil
Vi ser gärna att du har en administrativ bakgrund inom HR men det är inget krav. Men för att axla rollen krävs det att du har ett administrativt och serviceinriktat driv samt en god erfarenhet av att arbeta strukturerat och noggrant med administration utan daglig vägledning.

Gärna erfarenhet av att ha arbetat administrativt inom HR men inget krav
Goda administrativa kunskaper
Administrativt driven, strukturerad, noggrann med sinne för detaljer
Kan jobba på bra med det mesta utan så mycket vägledning
Ett driv av att följa upp och ett intresse av att skapa processer
Utmärkta svenska- och engelskkunskaper i tal och skrift
Erfarenhet av olika programvaror/system
Kan skapa och upprätthålla effektiva rutiner för att underlätta det dagliga arbetet
God kundservice

Mer om tjänsten
Sista dag att ansöka är 19/2-2017
Uppdragsperiod: Omgående - 31/12-2017
Placering: Södertälje
Omfattning: Heltid, 100%

Välkommen att kontakta Lovisa Runnberg, rekryteringskonsult på 076-800 70 01 eller via mail: lovisa.runnberg@andara.se om du har några frågor om företaget och tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Intervjuer sker löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-02-14

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Runnberg lovisa.runnberg@andara.se 08-409 256 04

Företag
Andara

Adress
Andara
Järnvägsgatan 36
13154 Nacka

Kontorsadress
Järnvägsgatan 36, Nacka

Jobbnummer
3318864

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara: