Rekryteringskoordinator till Infinera

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Tänk dig att vara en del av ett team som i grunden förändrar hur människor kommunicerar, hur de samarbetar, hur de tittar på tv och utforska universum via internet. Med hjälp av vår unikt differentierade teknik har vi skapat ett intelligent transportnät med högre hastighet och kapacitet än någonsin tidigare. Föreställ dig en värld med obegränsad bandbredd. I morgondagens nätverk begränsas innehåll och kreativitet endast av användarnas fantasi.Om det här är något som intresserar dig, kom och upplev vårt team som inte är bundet av större företags hinder och byråkrati, där en idé idag kan bli verklighet morgon. Bli en del av Infinera!

Infinera söker just nu en energetisk och driven rekryteringskoordinator för

ett bemanningsuppdrag på minst 6 månader med start omgående. Är du en person som tar egna initiativ och trivs i en händelserik miljö? Är du dessutom strukturerad, noggrann, #personligtengagerad men också duktig problemlösare och har öga för detaljer? Då är du den vi söker! Tjänsten är på heltid med placering på Infineras huvudkontor i Årstadal.

Arbetsbeskrivning
Som koordinator kommer du att ha ett nära samarbete med en rekryteringskonsult och HR teamet. I din roll kommer du huvudsakligen att assistera rekryteringskonsulten under hela rekryteringsprocessen.

Arbetsuppgifter
I rollen ingår bland annat:
• Administrera och koordinera rekryteringsprocessen
• Schemalägga intervjuer
• Genomföra telefonintervjuer och referenstagning
• Förbereda anställningsavtal
• Samarbetar med kundens internationella rekryterare för att förbereda internationella anställningskontrakt.
• Övervaka och rapportera om kundens kommande nya anställningar



Publiceringsdatum
2018-05-08

Kvalifikationer
• Gärna tidigare erfarenhet från administrativa roller
• Erfarenhet av att boka researrangemang samt hantera kostnadsersättning
• Akademisk examen och gärna intresse inom HR
• Goda projektkoordineringsegenskaper och god strukturell förmåga
• Mycket goda kunskaper inom Office-paketet och Excel
• Kunskap inom Personalsystemet Workday är ett stort plus
• Behärskar svenska och engelska flytande både i tal och skrift

Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Denna roll kräver en schemaläggare som är detaljorienterad, serviceinriktad, alert och självgående. Du är en duktig problemlösare och har förmågan att samordna och kommunicera med kunder och medarbetare. Den vi söker har lätt för att skapa kontakt med människor. Du gillar att ligga steget före och trivs i en prestigelös miljö med högt tempo där multitasking ingår i vardagen. Du är resultatinriktad, positiv och nyfiken på utvecklas i ett globalt företag. Du har väldigt goda administrativa- och samarbetsförmågor.

Infinera erbjuder dig
Du erbjuds en plats i en flexibel, nytänkande och prestigelös organisation, som präglas av en stark teamkänsla och innovativanda - där din kompetens kommer att göra skillnad.

• och som konsult hos serveOffice
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.
Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Caroline Van Helleputte på 070 420 33 81 eller caroline.van.helleputte@serveoffice.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4132409

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: