Rekryteringskonsult till SJR HR

SJR / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Lund eller i hela Sverige

SJR har under 25 år framgångsrikt hjälpt våra kunder med rekrytering och konsulttjänster. Vi står nu inför en spännande expansionsfas och vårt specialistområde HR växer. Vi söker därför nästa duktiga medarbetare för att stärka upp vårt team i Region Syd.

Publiceringsdatum
2018-09-11

Om tjänsten
Som Rekryteringskonsult hos oss på SJR ansvarar du för hela rekryteringsprocessen. I nära samarbete med vår kund söker, attraherar och rekryterar du profiler inom hela HR området. Rekryteringsprocessen påbörjas med en genomgång av profilen och genom att skapa ett projekt tillsammans med vår kund. Därefter ansvarar du för exponering av positionen, search, urval, intervjuer, personlighetsanalys och djupintervjuer. Du genomför referensintervjuer samt bedömning, slutrapport och uppföljning. Att skapa förtroende, goda relationer samt vara ett konsultativt stöd till våra kunder och kandidater är en mycket betydelsefull del av jobbet.

Du arbetar utifrån tydliga mål i nära samarbete med kollegor, övriga konsultchefer/ rekryterare och vår säljorganisation. Givetvis deltar du också löpande i arbetet med att utveckla och effektivisera arbetsmetodik och processer.

Vem söker vi?

För att lyckas i denna roll drivs du av att arbeta i en dynamisk och affärsorienterad organisation. Du är strukturerad och organiserad med en förmåga att växla mellan olika arbetsuppgifter. Vidare är du en utpräglad servicemänniska och är bra på att bygga långsiktiga relationer. Du har förmågan att fatta egna beslut och prioritera under högt tempo. Med ett starkt engagemang för kunden sätter du stort värde på att leverera med kvalitet. Som person bidrar du till en positiv atmosfär, är prestigelös och ansvarsfull. Vårt viktigaste krav är att du är en person som vill ha roligt på arbetet, för det har vi och det är en viktig nyckel till vår framgång.

Vi söker dig som har akademisk utbildning samt en bakgrund inom HR. Erfarenhet från operativt HR arbete och/eller rekrytering är mycket meriterande. Goda kunskaper i både svenska och engelska är ett krav.

Vi erbjuder en variationsrik, flexibel och självständig tjänst där du med ett väletablerat varumärke och kompetenta kollegor i din omgivning kan fortsätta utvecklas och växa.Vi sitter i trevliga och trivsamma lokaler mitt i centrala Malmö med närhet till lunch, shopping och bra löp/promenadslingor att nyttja när det ges tillfälle.

Så ansöker du
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Nilsson på 0766-47 16 12. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte för länge med din ansökan. Välkommen!

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Nilsson 0766471612

Företag
SJR

Adress
SJR
Adelgatan 9
21122 Malmö

Kontorsadress
Adelgatan 9, Malmö

Jobbnummer
4339785

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: